16 Ocak 2008

Artık bir şeyler yapmak lazım


Bu kadar uzun süre yazmayınca neler yaptığımı bir türlü toparlamak zor oluyor. Bu kadar ara vermeyi bende hiç istemiyorum ama bu sefer böyle oldu. Neler yaptığıma gelince.
28 Ocak tarihinde sınıf için çok güzel organize edilmiş yılbaşı ve bayram kutlamamız vardı. Bu kadar düşük maliyetle bu kadar çok iş başarmış olmayı hala şaşıyorum. Neler mi vardı? Yemek için dernek ile anlaştım. Kişi başına 7,5 YTL cocuklar için ise 5 YTl fiyat verdiler. Menümüz çorba, köfte, pilav, salata, içecek. Velilerden çocuklar için 7.5 ytl aldım. Bu farkla 60 kişilik yaş pasta yaptırdım. Ve tüm velilerin katılımıyla çekiliş için hediye ayarladık. Hiç kimseyi hediyesiz göndermedik. Velilerimizden birisi piyanistmiş. Bunu da organizasyon yaparken öğrendim. Ücretsiz gelmeyi kabul etti. Ve yarışmalar falan derken millet çok neşeli bir şekilde partiyi bitirdik. Hala söylüyorlar. 2. parti ne zaman diye. Ben de nasip kısmet diyorum.
Bu partiden sonra oğlumun doğum günü partisini düzenledim. Neler yaptım? Börek, tuzlu pasta, kokostar, mercimek köftesi, sakızlı muhallebi den ibaretti menüm. Çocuklar çok güzel eğlendi ama ben bittim.
Yıl sonu nedeniyle işlerim yoğunlaştı. Ve yeni bir şube daha açtık. Böylelikle az olan iş yüküm biraz daha arttı.
Oğlum satranç turnuvasına katıldı. 4 puanla ayrıldı. Cumhuriyet turnuvasına göre çok büyük bir gelişme vardı. 3 galibiyet, 2 beraberlik, 2 mağlubiyet ile bitirdik. Dereceyi yazamıyorum çünkü 8 yaş grubunda katılan tüm çocuklar 1.ilan edildi. Bu hafta ödül törenimiz var. Oraya katılacağız.
Kilo durumlarım ise çok iç açıcı değil. Doğum gününe kadar 2 kilo fazlalığım kalmıştı. Ama doğumgününden kalanları bitirecek bir yol bulamayınca ben oturdum yedim. Bunlar bana kilo olarak geri döndü. Pazartesi günüden beri bende Azimli gibi yürüyüşlere başladım. Hava o kadar soğuk ki. Yanımda kızlar olmasa hiç gitmem herhalde. Çocukları okula bırakıp ordan yürüyüş parkuruna gidiyoruz.
İşte benden bu kadar. Daha fazlası vardı ama aklıma bunlar geldi şimdilik. Kusura bakmayın bende hergün yazmayı çok isterim ama olmadı.
Hepinize kolay gelsin.

12 yorum:

sığınak dedi ki...

merhaba canım senden haber almak ne güzel ,özlettin kendini,yaaa bende mi böööle olacağım bizimkiler okula başlayınca ,kızım kreşe başladı bu yıl şimdiden derslerimiz oluyor çalışıyoruz,Allahyardımcın olsun ama bizi habersiz bırakma , öptüm

TuBiKKo dedi ki...

ohh çok şükür blog da yenilendi yazı da yazdın devamını bekliyoruz...

Unknown dedi ki...

ooo blog yenilenmişşş yazı yazılmış süper yani hergün yazamasanda 2 günde bir yaz canım bu kadar ortalardan kaybolma bu arada cboxsınada bir el at istersen :)

Seçil dedi ki...

E bundan sonra yazarsın artık.. hoşgeldin yeniden.. blogta değişmiş güzel olmuş.. öpüyorum..sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben inanıyorum senin kilo vereceğine şekercağızım sen böle şeyler yapmazdın ama kalanları yemek gibi şeler yani neyse süper işler başarmışsın yzamadığın zamanlarda tebrik ediyorum seni kendini çok yoruyosun ama mutluysan sorun yok:)

Dilek35 dedi ki...

bloğun çok güzel olmuş kız dur dinlen biraz hızına yetişebilene aşkolsun bu kadar işi nasıl başarıyorsun pes valla birazda buraya zaman ayır özletme olurmu öptüm

buse dedi ki...

Sığınak sizlerle olmak ta çok güzel. Eminim sende altından kalkarsın canım

buse dedi ki...

Evet tubikko bende çok beğendim. Son halini Azimli yaptı sağolsun. Ellerine sağlık sevgili arkadaşımın.

buse dedi ki...

Arzum ben de çok istiyorum sık yazmaya ama fırsatım olmadı inan ki. Sizleri çok özledim.

buse dedi ki...

Teşekkür ederim Semihacım.

buse dedi ki...

Aylin sen beni çok iyi tanıyorsun. Evet yapmazdım. Ama o kadar güzel şeyler yapmıştım ki. Yetmezse diye çok yapmıştım. Neyse bitti allaha şükür.

buse dedi ki...

Dilek ablacığım ne yalan söyleyim artık bende yoruldum. Pazar gününün gelmesini dört gözle bekliyorum.