30 Haziran 2007

Bir Ay Daha Bitiyor

Evet bir ay daha bitti nerdeyse. İyisiyle kötüsüyle analiz yapmak gerek ama şu an hiç o halimde değilim. Kilo açısından çok da iyi bir ay geçirmedim. İstikrarsız tutumlarım yüzünden bir anda işte kilo vereceğim bir anda ise aman bugün yesem ne çıkar gibi düşünmekten olsa gerek. Ayın birinden birine analiz etmekte fayda var. Bunda reglin etkisi büyük ama işte. Matamatik seven birisi için bende sonuç önemlidir.

Dün neler yemişim

sabah: 1/4 simit domates peynir zeytin

öğle 2 adet sunta patlıcan közlemesi

öğleden sonra : 1 simit peynir zeytin

akşam 1 dilim börek 1 bardak gazoz

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba busecim senin blogun vardı da neen haber vermedin kendin yazıp okumak için sadece sana özel osun diye mi..forumda link verince farkettim..
canım inan yorumlar çok motive edici oluyor.. bence benim linklerden gez dolaş diyet blogu olanlara yorum bırak onlarda gelip seni keşfetsinler yorumlarıyla destek versinler bak o zaman nasıl gaza geliyosun bişey yemeden önce ben bunu bloguma nasıl yazarım kızlar ne der deyip yemekten vazgeçiyosun bi gör!!
hep önceki yazılarından birine sasha bi rum yazıp sana kliasik bi liste vermiş ben hemen not ALIDM EVET SEN YANLIŞ BESLENİYORSUN!!
bazı günler aç geziyor bazen abartıyorsun.. hergün aynı sisitemde beslenmeye alışman lazım..
ben bu arada seni bekar sanıyodum eliymişsin çocuğun varmış allah bağışlasın bundan sonra burdan da yazışalım olur mu??

buse dedi ki...

Nağişim tşk ederim yorum için.
İlk önce aklımdan geçen kendim için yazmaktı. Sonra senin dediğin gibi motive etmek açısından iyi olur diye açtım.İnşallah biraz daha beslenmemi dikkat ederek şu az kilomu sayenizde vereceğim. Kusura bakma. İlk defa blogum olunca neyi nerden ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Mesela Kilo cetvelimi nasıl koyacağımı öğretirseniz sevinirim. Şimdiden bütün arkadaşlarıma tşk.ederim.

Adsız dedi ki...

canım ben girişimi gmail adresiyle yapıyorum öyle olunca herşey türkçeleşti..(nasıl yaptın idye sorma oldu ben de anlamadım:())
şimdi önce benim kilo cetvelinden ticker factorye girip kilo cetvelini hazırla ya da forumdakini kopyala..
kontrol panelinden "yerleşim"e girdiğimde altta "sayfa ögesi ekle" seçeneği var oraya tıkladığında ne eklemek istediğinle ilgili seçenekler çıkıyor.."html/java script " yazanı seçiyoruz istediğin başlığı yazıyorsun.. ve alttaki büyük kutuya cevtelin kodlarını kopyalayıp kaydediyorsun.. bilmem anlatabildim mi?? dene bakalım??umarım sen de oturum açarak giriyosundur sitene de dediklerimi anlarsın??