2 Temmuz 2007

MERHABA TEMMUZ

Yeni bir ay yeni bir hedef için kendime ve tüm sevdiklerime merhaba. Evet kendimi çok iyi motive olmuş hissediyorum. Hafta sonu Dr. Muzaffer Kuşhan 'ın dergisini aldım. Tam olarak okuyamadım ama. Genede beni gaza getirecek kadar okuyabildim. Bir çoçuğun hikayesini yayınlamış. 72 kiloyu nasıl verdiğini anlatıyordu. Evet müthiş bir şey. İnsanlar nerden nereye geliyor. Ben ise alt tarafı 7 kilomu bile veremedim. Yazık kendime. Evet ben de 19 Ağustos a kadar 54 kiloya geleceğim. Çünkü o gün benim doğum günüm. Yeni yaşımı yeni kilomla kutlamak istiyorum. Bende zayıf olmak eski kıyafetlerimin içine girebilmek yeni kıyafetler almak istiyorum. Hadi bakalım kolay gelsin sana.
Dün yediklerime gelince
sabah: 1 simit 8 zeytin peynir 1 yum. domates
öğleden sonra: 2 adet börek
akşam : 150 gr kadar balık ızgara salata
gece: meyve

Hiç yorum yok: