3 Temmuz 2007

YENİ BİR GÜN

Dün akşam çarşı pazar gezdim. Birde kredi kartı ödemek için gittiğim bankamatik arızalı olunca bir sonraki bankamatike kadar yürüdüm. Akşam iş çıkışı hiç çekilmedi. Sonra ordan eve kadar yürüdüm. İş çıkışı sporu olarak 1,5 saat kadar yürümüş oldum. Evde de biraz birşeyler yedikten sonra ailecek parkın yolunu tuttuk. 2.km de orda yürüdüm. Eve dönerken 1 kaç haftadır beklediğim plates cd si de gelmiş onuda aldım. Tam olarak kilolarımla savaşa hazırım yani. Sabah ise 8 km yeğenimle yürüdüm. Kendimi süper hissediyorum. Bu da zaten tartıyı hemen yansıyor. Dün yediklerime gelince

sabah: 1/2 paket lıght çubuk kraker

öğle:4 kaşık makarna yoğurt

öğleden sonra 1/2 paket çubuk kraker

akşam: 2 adet dolma 1 dilim karpuz yoğurt

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ooo yürüyüşler süper hadi bkalım ben 65i sen 60 ı görelim artık di mi??