21 Haziran 2007

BUGÜN ÇOK MUTLUYUM 62.00

Üzerime yeni kıyafetler aldım. (uzun zamandır hiçbir şey almıyordum kendime. Biraz daha zayıflayım ondan sonra diyordum. Bundan sonra alacağım. İnsan kendini bir başka hissediyor.)Ama çok güzel oldu. 1 badi 2 adet bluz. Tam arayıp da bulamadığım şeyler doğrusu. Bugün de cicilerimi giydim. Herkes de çok yakışmış dedi. Ben de çok mutlu oldum. Yeni takılarımı da taktım. Herhalde zayıf olsam fit hatun olup çıkacağım. Akşamda oğlumu arkadaşından aldım. Arkadaşının ablasına ufak bir hediye aldım. Çok mutlu oldu. Eve geldiğimizde eşim akşama parka gidelim dedi. Biz de süper olur dedik. Akşam da yürüyüşe parka gittik. Otururken arkadaşımı çağırdık. Bir güzel oturduk. Serin serin oturduk.

sabah: 4 adet kayısı 10 adet erik (ekşi ile tatlıyı birlikte yememeliydim)

öğle : 1 adet yağda yum. domates 2 dilim ekmek (hepsi hata)

öğleden sonra : 4 kayısı 1 şeftali

akşam: 1 adet kek 1 bardak limonata (hamur işlerini azaltmam gerek)

yatmadan önce: 1 dondurma 1 gazoz (serinlemek için birebir fakat dikkatli yemek gerek)

Bayağı falsolu bir gün geçirmişim. Ama genede kilo vermişim -600

Hiç yorum yok: