5 Temmuz 2007

BİSİKLETİM OLDU



Yapmak istediğim şeylerden birisi olan bisiklet binme işi için bir adım atmış oldum. Dün kendime yeni bir bisiklet aldım. En kısa zamanda yeğenim yanımdayken bisiklet binmeyi öğrenmek istiyorum. Dün nerdeyse hiç spor yapmadım. Bu eksi puan. Ama yediklerimi çok dikkat ettim. Dün neler yediğime gelince:


Sabah: 1 bardak süt


ara: 10 adet erik


öğle: 1 kase yoğurt 5 adet altınbaşak 4 adet sarma


öğleden sonra:3 adet lıght bisküvi


ilkindi: 2 adet lıght bisküvi 10 adet kiraz


akşam: 1 domates 3 çatal yoğurt


ara: karpuz acur

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım bisikletin hayırlı olsun inan hiç zor değil çabuk öğrenirsin dengede kalmayı:)
bak ne güzel bu sabah 60ı görmüşsün sen ben hala 66lılardayım bu hafta kıp görmeden gelin olmıycam şimdi foruma da bi bakıp t&s yapayım!!!
orda mısın??

buse dedi ki...

Burdayım nağişim.

Evet ben daha önce hiç bisiklet kulanmadım. İnşallah zor olmaz dediğin gibi. Evet bende artık 60 lardayım. 5 li rakamları görmeye az kaldı canım. İnşallah sende bir an önce verirsin.