6 Temmuz 2007

PİKNİKTEYİM

Bizim parkımız yandaki resimden bile daha güzel diyebilirim. Belediyemiz bu sene çok iyi çalışmış. Daha önceden gittiğimizde girişi ücretli ve oturma yerleri çok azdı. Şimdi ise giriş çimle döşenmiş. Gözünüzün alabildiği kadar yeşil bir alan. Oturma yerleri arttırılmış. Çeşmeler çoğaltılmış. Ve sedirler kurulmuş. İçerde de 2 tane göl yapılmış. Bu parkın bu kadar güzelleştilerebileğini düşünemezdim. Biz ailecek hemen gözümüze kestirdiğimiz bir mekanı oturup (etraf incelendi. Çeşme yakını olacak. Arabaya uzak olmayacak. Oyun alanına yakın olacak.) Böyle bir yerde oturduk. Tapusunu alacağız sanki. Hemen malzemeler çıkarılıp bir güzel piknik yaptık. Oyunlar oynadık. Gezdik dolaştık. Böylece günlük yürüyüşümü yapmış oldum. Dün neler yediğime gelince

sabah: 1 bardak süt

öğle:4 adet kayısı2 lokma simit

ara: karpuz peynir 1 soda 10 adet erik

akşam: 4 adet köfte salata 1 dilim ekmek

Sabah işyerimdeki arkadaşlarım ne kadar zayıfladığımı söylediler. Daha o kadar belli olmuyor. Ama herkes çok dikkat ettiğimi artık biliyor. (Birde bugün sabah kahvaltısı olarak şirketimiz simit alır her cuma. Ben bugün kahvaltımı evde yaptım. Arkadaşlar benim yerime yermisiniz diye rica ettim. Evet insanları kırmadan reddetmeyi de başardım. )





4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım öyle bir anlatıyosun ki parkınızı merak ettim valla:))
bir de piknik yaptık deyince eyvah gitti dedim ama maşallah hiç bozmamışsın ve ödülünü de sabah almışsın... ben 66ç2ydim yine acaba çok su içiyorum diye vücudum su mu tutuyor sen de içtiğin su miktarını yazar mısn??

buse dedi ki...

Evet parkımız çok güzel olmuş. Bir gün buralara gelirsen götürürüm. Yürüyüş parkuru seyir kalesi daha anlatamadığım bir çok yer yapılmış. Ne güzel olr Selhan la gelseniz. Birlikte piknik yaparız canım. Akşam parkta yürüyüş yapmak, çocuklarla oyunlar oynamak çok güzeldi. Suyu çok içmeye özen gösteriyorum. Ama anca 3 litreyi içebiliyorum. Genelde çay içtiğim için çok fazla aramıyorum.

VERA dedi ki...

Busecim,bloğunu yeni gördüm,hayırlı olsun.

buse dedi ki...

Sağol Veracığım. Hayırlısı artık inşallah şu kiloları verip kurtulalım.