7 Temmuz 2007

Bugün 60,20
Son üç gündür yediklerimde hiçbir şekilde fazlalık yoktu. Ne bir eksik ne bir fazla. Bunun sonucu olarakta çok güzel bir sonuç elde ettim. Çok mutluyum.
Evet yediklerimi dikkat ettim sadece. Bu arada hiç spor yapamadım. Havalar çok sıcak geçiyor. Sabah erken kalkmak çok zor geliyor. Bir alışsam herhalde bırakmam ama spor işini bir türlü düzene oturtamadım henüz. İnşallah onuda başaracağım. Akşam gene çarşı pazar gezerek 1,5 saat yürüyüş yaptım. Yarın ise hafta sonu yüzmeye gideriz büyük ihtimal. Bir de sabah yürüyüşü yapacağım yarın. Dün neler yediğime gelince:
sabah:1 bardak süt
öğle:15 adet kiraz
öğleden sonra: 1 bardak yoğurt 5 adet altınbaşak
ara: 10 adet erik 1 paket lıght çubuk kraker
akşam: karpuz kayısı 1 dilim börek
gün içeresinde de 3 litreye kadar su içmeye çalışıyorum. Şekersiz çay nescafe bunlarla idare ediyorum.






3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

1 dilim börek 350 kl miş:( bende dün öğlen yedim busecim ama hala midemde ağlıyo sanki ühühühüühü.Ama benim diet hep kaçamakla dolu seninki gene 40 yılda bir olmuş:)

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

buse dedi ki...

Aylincim

Dolaba bir baktım. 1 tane börek kalmış. o bana bakıyor ben ona. Birde dolab temizlensin diye olsa gerek. Ne yaparsın eski alışkanlıklar işte...Ama bu kalori olduğunu bilsem yemezdim. Çöpe atardım.