3 Ağustos 2007

BEN GELDİM


Evet ben geldim. Uzun zamandır da yazmamıştım. Artık içimden hiçbirşey yazmak gelmiyordu. İşler gözümde iyice büyümüştü zaten. Tatile gitmek için 2 defa teşebbüs ettim. İlk önce arkadaşlarla Antalya Side den bir otel ayarladık. Herkes programı yapmıştı. 19-20-21 de tatile çıkılmak üzere otele rezervasyon yaptırmıştık. Ama patronum tatilden dönmüştü. Ben de bu tarihlerde izin almak için odasına girdiğimde o tarihte kuruluşumuzun 10. yılı olması nedeniyle kutlamalar yapılacağını söyledi. Seçim sonrası kullanmamı istedi. Bizim işimiz için ne kadar önemli olduğunu bildiğim için ben de çok üzerinde durmadım. Tamam dedim ve çıktım. Arkadaşlarım eşim ve oğlum üzüldüler. Tatile beraber çıkamayacağız diye.
İkinci tatil isteğim ise 16-17 Temmuz tarihlerinde izin almak için sadece 2 günlüğüne tatile çıkmak için izin istediğimde gene "HAYIR" cevabı ile karşı karşıya kalmıştım. Bu da 2. yıkılmam oldu tabi. (Bunun arkasında sonradan öğrendim ki kendisi o tarihlerde otelde olacakmış. )
Cuma ve Cumartesi günleri 10.yılımızı kutladık. Çok süper geçmişti. İşler de çok iyi olmuştu. Bende seçim sonrası için tatil hazırlıklarımı başladım.
Ama nereye niçin gideceğim inanın bende bilmiyordum. Otelde ayarlamak artık çok zordu. Ben böyle düşünürken Didim de 4 hafta boyunca tatil yapan arkadaşım seçim haftası dönecek iken 1 hafta daha tatilini uzatmıştı. Teklif ondan geldi. 1 hafta beraber tatil yapalım diye. Hiç aklımda böyle bir fikir yokken çok iyi olmuştu. İki aile tatile çıkmayı seviyorum. Daha bir neşeli geçiyor. Eşimle görüştüm o da "tamam" deyince Pazartesi sabahı Didim e gittik.
Yolda çok neşeli geçmişti. Eve varınca hemen eşyaları apar topar koyarak ilk önce denizin yolunu tuttuk. İlk gün eşim bize katılamadı. Didim de işleri vardı. Onları yapmak için girişimde bulundu. Sonra da o gün işlerin bitmeyeceğini öğrenince kalan günleri rahat bir şekilde geçirdi. Denizde yüzdük. Oğlum ve arkadaşlarıyla oyunlar bulduk. Yalnız büyük bir tehlike geçirdik. İskeleden eşim ve oğlum dubaya kadar yüzdüler. Arkadaşımın oğluda gitti. Arkadaşım ise hadi beraber gidelim dedi. Ben kendime o kadar güvenemediğim için biraz oyalandım. O başladı yüzmeye. Dubaya yaklaşırken kalbi sıkıştı. Bir fena oldu. Onu kurtarmak için bayağı bir çaba sarf ettiler. İyiki bende gitmemişim dedim.
Tatil fikri çok güzeldi. Pazarında çok uygun fiyatlı tekstil ürünleri bulmak mümkün. 5 ytl elbise 3 ytl t-shırtler. Ondan şundan derken bayağı alış veriş yapmışım. Hergün sabah kahvaltı sonra denize. Denizden sonra öğle yemeği öğleden sonra deniz akşam yemeği. Hiç oturmadığımı farkettim. Bende bitmek bilmeyen bir enerji falan vardı sanki. (yemek yap bulaşık yıka ikilisi hiç birbirinden ayrılmıyordu nedense)Tatil havasında olmak, o anı bir yıl boyunca beklemek ve bunun tadını vararak çıkarmak herşeye değerdi. Bu yüzden kendimi hiç rejim yapıyorum falan durumunu sokmadım. Herkesin keyfi yerinde olunca insan daha bir mutlu oluyor. Dönünce herşeyi hallederim nasıl olsa diyordum.
Öyle böyle derken 5 gün tatil yapmıştım. Hep otellere gittiğimden 3-4 günde tatili bitirirdim. Toplam zaten 9 gündü tatilim. 5 gün yazlıkta olunca geriye 4 gün kaldı. Yalnız dönerken bayağı olaylı geçti dönüşümüz. Gelirken arkadaşımla dönecektik. Eşinin işi çıkması nedeniyle gelemiyecekti. Kendisi kullanıp gelecekti. Ama araba gelirken arıza yaptı. Araba durduğunda istop ediyordu. Kırmız ışıklar bizim için büyük bir dert olmuştu. Etraftaki erkek sürücüler bayan kullanıyor gene istop ettirdi arabayı diye korna basıp duruyorlardı. Arkadaşım iyice stres oldu. Panikledi. Tamir ettirelim dedik. Arabanın servisi Nazilli deymiş. Eşiyle görüşüp anlattık. O zaman ben geleyim dedi. Ve Nazilli de buluştuk. Ordan itibaren eşi aracı getirdi. Ben ve eşim derin bir nefes aldık.
Evet evimize gelmiştik. Şimdi tatlı bir telaş daha başlamıştı. Oğlum bu yıl 7 yaşındaydı. Onun sünnet ettirecektik. Cumartesi günü için doktordan randavu almıştık. Ve hazırdı oğlum. Daha doğrusu ben öyle zannediyordum. Çünkü sünnet olacağım diye gitmişti doktora. Doktor amcası ne yapacağını anlattı. Ama bizimki ikna olmadı. 2 seçenekten birisini seç dedi. O da birisini seçti. Ama benim oğlum şimdiye kadar hiç iğne olmadı aşıları dışında. Bayağı zor geçti operasyon. Bayıltıp yapmak zorunda kalmışlardı. Bu kadar oğlumun korkacağı aklıma gelmemişti. Benim oğlum çünkü aklına yatarsa onun için bitmiştir. Demekki kafasında bazı soru işaretleri varmışmış. Eve yarı baygın götürdük. Yatağına yatırdık. Herşeyi üçer dörter görüyordu. Çok komikti. Bayağı zor anlar yaşattı bize.
Hepiniz kilomu merak ediyorsunuzdur. Evet başlıktanda anlaşılacağı üzerine ben diyeti bozdum. Onu az yiyeyim şundan yemiyeceğim diye kesinlikle birşey demedim. Herkes ne yiyorsa bende ondan yedim. Tartıya ise temmuz ayı sonu kilomu yazmak için çıktım sadece. Çok ilginçti. Tartıda gördüğüm rakam ise beni daha bir mutlu etmişti. 59 kiloya düşmüştüm. İnanamadım. Çünkü daha önceki otel tatillerimde 2-3 kilo alıp geri dönüyordum. Bundan sonra hep evmi kiralasam acaba. Bir daha tartıldım. Aynı rakamı gösteriyordu. Sonra kendime ben ne yaptım da kilo verdim diye sorguladım. Bütün gün neler yaptıklarımı kıyasladım. Fark ise sadece hareket fazlalığı idi. Çünkü çalıştığımda herhangi bir hareket yapmıyorum. Çok fazla sporda yaptığım söylenemezdi zaten.
Ben çok mutluyum. Şimdi ise hedefim doğum günüme 56 kilo ile girebilmek.

6 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

otel tatili +2-3 kilo aynı ben valla bende ttaile doru bi 57 olmak istiyorum en çokki 2-3 kilo alınca 60 ı geçmim:)

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

ChoKingCandy dedi ki...

busecim tatilinin güzel geçmesine sevindim,bundan sonra daha sık yazarsın umarım.oğlunda sünnet olmuş,hayırlı olsun canım.kilo vererek gelmek büyük başarı valla tebrikler.O kadar yüzüp hareket etmişsin ki sonuçta böyle güzel olmuş.doğum günün ne zaman,yani ne zamana kadar 56yı hedefliyosun?benim doğumgünüme de 1 ay falan var ben de 58 olıyım istiyorum ama eğer düzenimi oturtturursam 57 hatta 56 bile olabilirim,bakalım artıkk :) öpüyorum

buse dedi ki...

Aylin evet otel tatilleri +2,3 ile dönülüyor maalesef. Çünkü yapılan şeyler belli. İyi yapıyorsun biraz daha kilo verip gitmek senin için çok iyi olacaktır.
chokincandy selam canım. Seni sessiz sedasız takip edenlerdenim.Blogunu şifrelediğin için artık takip edemiyorum. Beni de eklersen sevinirim. Sana mail adresimi gönderirim. Tşk ederim.

buse dedi ki...

doğum günüm ise 19 ağustos da. Herhalde o zamana kadar veremem gibi geliyor bana bakalım birlikte göreceğiz.

ChoKingCandy dedi ki...

busecim 1o gün kalmış,ben böyle az zaman kaldığında kilo vercem dediğimde hep stresten daha çok yiyorum ondan sen sakın benim gibi yapma...10 günde 1 kilo versen bile çook iyii bence...