10 Ağustos 2007

KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN


Bütün islam aleminin kandilini kutlarım.

Evet bugünlerde pek bloga bir şeyler yazamadım. Zaten 4-5 gün işyerimde internette problem vardı. Telekom ayarları değiştirmesi nedeniyle bizimkiler arıza verdi. Neyseki sonunda oldu. Evdende girebilirdim ama evde böyle sakin sakin yazmak zor.

Neler yapmışım. Oğlum artık tamamen iyileşti. Gayet iyi yürüyebiliyor. Antalya dan kayınbiraderlerim geldi. 2-3 gün onlarla birlikte eşe dosta ziyaret ettik. Bayağı yoğundu yani. Bizim ufaklıkta büyümüş. Çok şeker olmuş.

Geçen hafta http://kitap.antoloji.com/tara-sokagi-kitap/ bu kitabı okudum. Herhalde sasha nın kitap önerilerinden etkilenmiş olsam gerek. 500 sayfalık bir kitaptı ve 5 günde bitirdim. Uzun zamandır böyle akıcı bir dille yazılmış kitap okumuyordum. Genelde okuduğum kitaplar eğitici kitaplardı. Kitabı çok beğendim. Okurken bir sonraki sayfada neler yazıyor diye merak edip okudum. Tavsiye ederim.

Kilo durumuna gelince sanki ipin ucunu azçık kaçırsam gene eski halimi dönecekmişim gibi geliyor bana. Spora boşladım uzun zamandır yapmıyorum. Ona tekrar başlasam iyi olacak. Hedefe de az kalmışken. Yeme içme işlerini de o kadar takmıyorum artık. Biraz dikkat etmeliyim gibi geliyor bana.

Bugünlerde herkes bloguna eski-yeni hallerine gösteren resimlerle donatmışlar. Onlara biraz daha okuyup hırslanırım inşallah. Ne kadar güzel olmuşlar. Kilolar insanı ne kadar çok değiştiriyormuş meğerse. Sanki kendilerini yeniden yaratmış gibiler hepsi. Başaranların hepsini tebrik etmek lazım.Bende inşallah istediğim kiloya düşerimde böyle bir slayt yaparım.

İşimle ilgili olarak 2 aydır uğraşıp yapamadığım bir şeyi de dün sonuçlandırdım. Zaten şu iş bir bitsin birşeyler alıp dağıtmak gerek diyordum kendi kendime. İşte o da bitti. Bende stres yapmıştı.

Bundan sonra tekrar yürüyüşe başlayacağım. Yarından itibaren. Yalnız düne kadar kitap okuyacağım diye gece 3-4 gibi uyur olmuştum. Buda beni biraz zorladı. İşyerinde uykulu bir halde geziyorum. Bu hafta sonu gelsede dinlensem. Evde ütüler de var. Sasha gibi yapıp hepsini bir arada çıkara mı versem. Ama benim bir iş yapmam imkansız bugün. Akşam kandil nedeniyle arkadaşım bir program ayarlamış. Oraya gideceğim. Benim işler cumartesiye kaldı yani.

4 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

oğlunun iyileşmesine ve işlerini halletmene sevindim.Yürüyüşe de başlıyomuşsun bu da çok iyi.O dediğin resimlerden umarım hepimizin olur,ayy ne kadar incelmişim deriz :)İyi kandiller diliyorum. Öptümmm

Adsız dedi ki...

sana da hayırlı kandiller, o dediğin kitabın filmi izledim hoşdu tavsiye ederim filmin adı da Tatil- cameran diaz var :))

buse dedi ki...

tşk ederim chokingcandy. İnşallah sende bir an önce slayt koyarsın.

Azimli kitabı okuduktan sonra filmi var mı yok mu aklıma gelmedi değil. Tşk ederim. Çok sağol azimli. Hemen cd satıcılarına sorayım. İnternetten bulduğum kadarıyla hemen hemen kitap ile aynı konular. Çok tşk ederim.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Buse işinin hallaolmasına çok sevindim çünkü insanda acayip sıkıntı yapar bilirim. kilonun arttığını sanmıyorum ben sen hiçbir zaman sapıtmıyosun çünkü hep ne yediğini biliyosun canım