11 Ağustos 2007

HAFTA SONU


Bir hafta sonu daha geldi. Ben bu hafta sonu gezeceğim. Bugün akşam Nazilli'ye annemlere gideceğim. Onları uzun zamandır görmüyorum. Babamın perşembe günü göz ameliyatı var. Katarak ameliyatı olacak. İnşallah başarılı bir şekilde geçer ameliyat. Yaptıranlarla görüşmüşler çok da zor bir amaliyat değilmiş. Ama insan amaliyat denince biraz korkuyor. Anneme cumartesi akşamı geleceğim deyince annemde hemen bir gezme programı yapıştırıverdi. Aydın da oturan amcamın kızının sünnet düğünü varmış. Oraya gidelim dedi. Bende olur dedim. Aklımdan o insanları görmeyeli nerdeyse bir 10 yıl kadar oldu diye geçti hemen. O zamanlar beni gördüklerinde zayıftım. Şimdi ise ne kadar kilo almışsın diyecek hepsi. Keşke arada rejimleri aksatmasaydım bu kilolarımı vererek görselerdi beni. Nazilli'deki okul arkadaşımlada görüşmek istiyorum. Onada muhakkak vakit ayarlamalıyım. Birde aynı işyerimde çalıştığım arkadaşımın kız kardeşinin düğünü var. Hepsini aksatmadan yapabilirim. İyi bir program yaparsam hepsini de yetişebilirim diye düşünüyorum.
Bugün yürümeye gidemedim. Dediğim gibi geçen hafta nerdeyse hergün geç yattım. Yatma düzenim değişti. Sabah geç kalkar oldum. İşe bile geç gider oldum. Ama dün neler yediğime gelince
sabah: peynir, domates salatalık zeytin 1/2 simit
öğle: kuru fasulye yoğurt domates salatalık 2 dilim ekmek
ilkindi: 4 adet gofret
akşam: yok

3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

anca aklımız başımıza biyerlere gideceğimiz yada birilerini göreceğimiz zaman gelir zaten üff neyse o kadarda kilon yok zaten sıkma canını:)

ChoKingCandy dedi ki...

Canım bence de sıkma hiç kendini,iyi bi haftasonu geçir.Baban içinde geçmiş olsun şimdiden,umarım çok güzel geçer operasyon.Yediklerine de baktım güzel,ikindi de gofret yiceğine akşam sağlıklı bişiler yeseymişsin dicem ama bunu sana söylerken kendime bi bakmam lazım :) neyse sustum.öptümmm

Adsız dedi ki...

geçmişler olsun busee