10 Eylül 2007

YORGUNUM

Evet bugünlerde kendimi çok yorgun hissediyorum. Yürüyüş yapabilmek için sabahın altısında kalkıyorum. 1-1,5 saatlik yürüyüşten sonra eve gelip duş alıp işe gidiyorum. Yeme içme işlerim ise gayet iyi gidiyor. Yemek için yaşamıyorum yaşamak için yiyorum artık. Bu düşünce ise beni kilolarımda çok farkettirdi. Ama henüz istediğim kiloya inemedim hala. İnşallah ramazan ayında olacak diyorum. Esasında istediğim kiloya inene kadar da yazmayı düşünmüyordum.

******

Geçenlerde okuduğum bir makalede şöyle diyor.

Dengeyi koruyun***Yaşamınız yedi kritik alandan oluşur. Sağlık, aile, maddiyat, eğitim, sosyallik, profesyonellik ve manaviyat. Her gün her alana eşit zaman ayıramazsınız. Ama uzun vadede her alana yeterli miktar ve kaliteli zaman ayırırsanız yaşamınız dengelenir. Yok eğer bu alanlardan herhangi birini (iki yada üç olması faketmez!) ihmal ederseniz dengenizi yitirir ve başarınızı sabote edersiniz. Sağlığınız için şimdi zaman ayırmazsanız, daha sonra hastalığa zaman ayırmak zorunda kalırsınız. Ailenizi ihmal ederseniz, aileniz terkedebilir ve ilişkileri kurmak için çok zaman ayırabilirsiniz.

konunun bu kısmı çok ilgimi çektiği için sizlerle paylaşmak istedim. Sağlımı korumak adına rejim yapmam gerekli. Yediklerimi içtiklerimi dikkat etmeliyim. Çünkü aile faktörü olarak annemde şeker var. Ve ırsi olması nedeniyle böyle bir tehdit söz konusu. Eğer kendimi dikkat etmezsem bende şeker hastası olmamam içten bile değil.
Oğlum bu sene sabahçı. Sabah erken kalkıp yürüyüşlerimi devam ettirmek nerdeyse imkansız hale geliyor. Be nedenle kendime koşu bandı alma niyetindeyim. Ama şu an için sıfır alma gibi lüksüm yok. Çünkü apartmana dogal gaz bağlattırıyoruz. Bu nedenle ekstra masraf çıkarmamalıyım. 2. el almak aklımdan geçiyordu. Eğer alırsam yürüyüşlerimi akşama kaydırmış olurum diye düşünüyorum. Müşterilerimizden birisinin elinde varmış. Satmak istiyor. Bende eşimle konuştum. Olur dedi. Almak zor değilde. Bazen yaparız şimdi onu alıpta kenarda bekler mi acaba. Nasıl olsa elimin altında deyip her defasında sonraki günlere mi atarım acaba diye kendi kendime bitireceğim nerdeyse. Dışarda yürüyüş yapmayı her zaman seviyorum. Komşumda da koşu bandı var. Ama benimle parkta yürüyüş yapmayı tercih ediyor. Boşuna mı yatırım yapmış olurum diye endişem yok değil yani......Eğer bu konuda fikri olan varsa lütfen yazsın....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım oğlun sabahçı olunca onu gönderdikten sonra zamanın kalmayacak mı?işe yürümek gibi bir şansın yok mu??
koşu bandının fiyatı çoook uygunsa al ama kenara konuyo valla benim t&s var da ne oluyoo yani???
tabii iş sende btiyoo??

buse dedi ki...

nağişim oğlumun okul saatinden sonra bende işe gitmek için yola çıkarım. Zaten her zaman yürüyerek gidip geliyorum. O Benim için bile artı. Evet fiyat çok uygun geldi. Ürün 2.el olacak ama 1 ay önce müşteriye biz satmıştık. Sıkışmış satmak istiyor. Yani hiç kullanılmamış nerdeyse ürün. Müşteriden henüz yanıt gelmedi benim verdğim fiyata. bakalım ne olacak.

Dilek35 dedi ki...

busecim meraba sanırım vermek istediğin az bi kilon kaldı işede yürüyerek giderim diyorsun hafta sonu yürüuyüş yap bence uygun olsa bile fiyatı alma bi müddet sonra bi kenarda kalıyor bayada yer tıutuyor açık havada yürümek en iyisi alma derim ben hoşçakal

buse dedi ki...

sağol dilek ablacığım önerin için. Şimdi eşimde sigarayı bırakınca kilo almaya başladı. Kayınvalidem ile altlı üstlü oturuyoruz. O da yürüyüşe çıkamıyor. Ben böyle deyince onlarda almak istiyor. Biraz banada aştı yani konu. Onlar da isteyince. Henüz kararsızım.