27 Kasım 2007

DİYET Mİ


Başlıktan da anlaşılacağı gibi diyet yapacağım ama hala nasıl başlayacağım hakkında konsantre olamadım. 2 gün oğlumu okula bırakıp geldikten sonra yürüyüş bandında yürüyorum. Eşim tavsiye etmişti. Cep telefonundan kulaklıklı olarak radyo dinle demişti. Böylece vakit çok hızlı geçiyor. İyi ki bandı almışım. Eşim, kayınvalidem ben çok güzel kullanıyoruz. Eşimle birlikte diyete başladık. O demişti zaten. Ben sigarayı bırakayım biraz kilo alırım sonra birlikte yürürüz diye yine onun dediği yere geldik. O sigarayı bıraktı ama ben hala mehter takımı gibi iki ileri 1 geri modunda gidip geliyorum. Şimdi de kilolarından kurtulacak. İnsanın hedeflerine kilitlenmesi kadar güzel bir şey yok.
Arkadaşlarım son zamanlarda eşim çok mutlu. Acaba sizde mi keramet diyemeden geçemiyeceğim. Eşime son bir haftadır o kadar çok iş teklifi var ki. Şimdi de hangisine seçerse eşim için daha iyi olur diye düşünmeye başladık. 1 hafta da aldığımız iş teklifi 5 tane. Eşimi kim arasa iş için arar oldu. Onun sevincini görseniz. İçi içini sığmıyor. O da beni çok mutlu ediyor.
Oğlumun koro çalışması için benim firmamın mal aldığı bir firma var. (eğer okeylenirse ismini burda açıklarım) Bize gelen kişi Türkiye satış müdürü olmuş. Ama bizleri çok sevdiği için hala bizi bakıyor. Muhabbetimiz de iyidir. Muhabbet muhabbeti açtı. İşte ben ne isterseniz isteyine geldi. Odadaki çalışma arkadaşlarım beni yüzüme bakarak hadi söyle dediler. Ben de konuyu aktardım. Bana bir mail at. Sana yardımcı olayım dedi. Ne kadar yardımcı olabilirsiniz dedim. Çünkü çalışmalarıma o na göre hız vermek amacıyla. Biz geçen yıl İzmir'de bir okula 300 adet ayakkabı almıştık dedi. Çok mutlu oldum. Öğretmenimizden maddi durumu iyi olmaya öğrenci adedini alıp yazımı yazıp gönderdim. İnşallah iyi haberler gelir de bütün sınıf mutlu olur.
Öğretmenimizin öğretmenler gününü çok güzel kutladık. 23 Kasım günü 3.dersde beslenme saatinde 60 kişilik bir pasta yaptırdık. Arkaşımız beslenmeyi ben getireceğim diyerek o şekilde ayarladık. Ama sabahtanda hocamızdan uyarı aldık. Sakın kesinlikle hiçbir şey istemiyorum. diye. Beslenme saatinde pastamız sınıftan içeri girdi. Üzerinde mumlar falan. Ben katılamadım. Çünkü o saate denk gelen bir toplantım vardı. Benim işyerimden ise çok güzel çiçek aldık. Büyük bir vazo içinde çok güzel bir çiçek gönderdik. Onuda güzellem süsledik. Ve o saatte de sınıfa bizim arkadaşlar teslim etti. Siz ortama görseniz. Öğretmenimiz şaşırdı. Ve çok mutlu oldu. Sonra da 5 tane sınıf annesi ellerinde pastayla yanıma geldiler. Bu organizasyonda çok emeğim geçti diye. Beni de çok mutlu ettiler. Allahtan bu odaya geçmişim. Yoksa o kadar kişiyi nasıl ağırlardım. İşte böyle arkadaşlar. Hepinizi öpüyorum. Hoşçakalın.

6 yorum:

Dilek35 dedi ki...

busecim desene eşin senden daha azimli sigarayı bırakmasından belli zaten ama senide tebrik etmek lazım ramazanda çok iyi gidiyordun hepimiz öyleyiz 2 al 1 ver dengeliyoruz işte sponsor içinde sevindim kendine iyi bak öptüm

buse dedi ki...

Sağol dilek ablacığım. Birlikte diyet yapmak en kolayı zaten. Böylesi daha iyi olacak.

Adsız dedi ki...

oy maşalalh ne varsa bunda gözlerim doldu okurken organizasyon çiçekler falan..
benim de snıftaki öğretmenler günüm çok güzel geçti o geldi aklıma herhalde:))
canım bizde eşimle birlikte dikkat edioruz yediklerimze.. bakalım neler olacak??

YeMeK vAkTi dedi ki...

busecim eşine sigarayı bırakmış beraber diet beraber yürüyüş bunlar süper şeyler ya:) Bide iş teklifleri süper tabi hakkınızda hangisi hayırlısıysa olsun amanin bu kadarda çok olunca insan birini seçse ötekinde aklı kalır.E sen gidemedin sınıfada bana nie demedinki ben gideydim 60 kişilik pasta varmış bana söylemiosun aşk olsun:)

NUR dedi ki...

Buseciğim herşey ne kadar güzel gidiyor Allah bozmasın. Eşine de hayırlı iş hangisi ise o olur inş.
Kanumca kalbinin güzelliğinin karşışığını alıyorsun :)

xxcen dedi ki...

ailecek kosu bandının hakkını vemenize sevindim
ayrıca eşine gelen iş teklifleri çok güzelmişinşallah itediği gibi olur
öğretmenler günü içinde güzel düşünmüşsünüz vallahi tebrikler