20 Kasım 2007

ÇARESİZSEN ÇARE SENSİN


Bugün diyete başladım. Hadi hayırlısı ile yola devam etmek istiyorum. Yalnız koşu bandını kullanmaya çok fırsatım olmadığı için spor yapamıyorum. Derslerdi evdi işti derken vakit çok çabuk geçiyor. Bende "aptallar sekiz saat uyur" kitabını okuduktan sonra kendim için ayıracağım vaktimi buldum. Uykumu daha az uyuyacağım.
Arkadaşlarım geçmiş olsun dilekleriniz için çok tşk ederim. Oğlum bugün biraz daha iyi.

Aylin demiş ki
"busecim ya şöyle postarına bakıyorumda bütün hayatın iş ve oğlun amanin bendemi böyle olucam acaba kendime eşime ayıracak vaktim olmucakmı die düşünüyorum seni okuyunca ama her anne senin gibi ilgili olsa keşke demedende edemiyorum valla oğluna çok çok geçmiş olsun şekerim"

Evet Aylin bende yazdıkça farkediyorum. Neyi yaşıyorsam onu yazıyorum. Bugünlerde böyleyim. Niçin mi böyle oldum sana hemen anlatayım.
Oğlumla ilgileniyorum. Çünkü onun her yaptığı şey benim bir yaşama amacım. Çünkü onun mutlu olması beni çok mutlu ediyor. Onun başarılı olduğu zamanlardaki mutluluğunu anlatamam. Şu anda okuluna daha fazla ilgi gösteriyorum. Çünkü bundan büyük bir zevk alarak yapıyorum. Çocuklar adına yardım toplamak çevremdeki insanların bana büyük destek vermeleri de çok hoşuma gidiyor. Geçen gün parayı vermekte zorluk çekecek olan arkadaşım anlattı. Gözleri dolmuştu bunları anlatırken. " 23 Nisan gösterilerine sınıftan beş kişi katılmazdık. Çünkü yeni alınan eteklere ödeyecek ailemizin parası yoktu. Arkadaşlarımız törende yeni kıyafetlerini giyip geçerken biz evde otururduk. Bu nedenden dolayı 23 Nisan'larını sevmem. Parasızlıktan dolayı benim oğlum benim yaşadıklarımı yaşasın istemiyorum. Eğer sınıf katılıyor ise benim oğlumda katılacak." demişti. Bu sözler herhalde beni tetikledi. Çünkü çalışmış olduğum ve yardımda bulunduğum dernek işleri olsun etrafımda yardım edecek insanların olması çok güzel. Elimden ne geliyorsa yapmaya çalışıyorum. Dün de diğer mağaza müdürüne konudan bahsettim. O da hemen bende 100 ytl ile katılımda bulunmak istiyorum dedi. Birde eve giderken arkadaşımın kızı için dersane için görüşmüştüm. Bu dersaneye bir çok tanıdığım gidiyordu. Ve çok da yardımcı oldular. Bu firmada okulumuza yardım etmeyi kabul etti. Sınıfımızın böyle bir faaliyeti parasızlıktan dolayı iptal edilmesini istemiyorum. Ve o çocukların para gibi bir durumdan dolayı da mağdur olmalarını da istemem.

Aylincim ikinci konu ise işinle niçin bu kadar çok ilgilisin demişsin. Çalışmayı seviyorum. Ama bu dönemde ise biraz daha çalışma zorunluluğu hissetmem. İşimi başarılı bir şekilde devam etmek ise güzel. Benim için esas önemli bazen de blogumu iyi ki de açmışım dedirten bir neden. Benim eşim 8 aydır nerdeyse çalışmıyor. En son yaptığı işte finansman ve pazarlama müdürü olarak çalışıyordu. Ve iş müracatlarımız o yüzden çok seçici davranmak zorunda kalıyoruz. Fakat konumuna göre iş bulmak ise nerdeyse imkansız. Birde bu stres üzerine binince işe sarılmak onu sahip çıkmak gerektiğini daha iyi anlıyorum.

Benim her zaman yanımda olan sevgili arkadaşlarım. Sizleri çok seviyorum. Sizlerle sadece bloglarınızı okuyarak tanışmış olsak bile bana bu çıkamadığım dönemlerde destek olarak moral vererek her zaman yanımdaydınız. Bu yüzden sizlere binlerce kez tşk ederim.

Hepimize kolay gelsin. Hayatta başarılar bugünüz dündan daha güzel ve başarılı geçsin.

8 yorum:

sığınak dedi ki...

canım herzaman yanındayız, senin desteğin de bizim için çok önemli , hayat sana ve ailene herzaman mutluluk ve başarı getirsin,sevgiyle kal, öptüm

YeMeK vAkTi dedi ki...

Busecim ben her zaman seni tebrik ettim bu konuda hem o kadar fazla çalışıyosun hemde oğluna o kadar çok vakit ayırıyosunki kendini unuttuğun zamanlar luyor buna eminim.Ben 5-10 sene sonrasını düşündüğüme senin kadar aktif bir anne olabilirmiyim bilemiyorum bunuda genelde bütün yorumlarımda belirtiyorum.Tabikide çocuklarımızın mutluluğu bizim herşeyimiz ama o kadar ilgisiz anneler görüyoruzki sana bakınca arı gibi bi ordasın bi burdasın zaten geç satte kadar çalışıyosun sonra eve gidiyosun bunları yapıyosun vs ...tekrar tebrik edim o zaman seni ben

Adsız dedi ki...

aktif hatun buse :) her zaman destek verırız sana. optum canım

xxcen dedi ki...

ay evet bir noktadan sonra hep iş çocuk oluyor konu bende oğlumla ilgili konuşmayı severim hep
zaten bu aktifliğin girişkenliğin için hep taktir etmişimdir seni
allah razı olsun

buse dedi ki...

sığınakcım çok tşk ederim canım.
Aylincim anne olunca annemin kıymetini daha iyi anlıyorum artık. İnşallah Allah sana da bu mutluluğu verir. Ben senin de çok ilgili anne olacağına eminim.
Azimli hoşgeldin. Bende desteklerinizle bugünlerdeyim.
xxcen çok doğru diyorsun. Kendimi bazen unutuyorum. Bu kadar şeyin arasında.

Adsız dedi ki...

canım benim ben diyorum hep size sizin gibi veliler istiyorum ben de diye..
ben boşuna mı diyorum bazen sizi seviyorum kızlar diye.. bi paylaşım ortamı oldu bizimki birimiz anlatıyoruz 20-30 kız dinliyo onlarda bişeyler söylüyo.. çok hoş oluyo:)))bazen sıkıldığımda nereye giderim diye düşündüğümde... izmirdeki bloggerlar bursadakiler.. hep siz geliyosunuz aklıma tanıdığım bildiğim birileri gibi.. gidemesemde içim ısınıyo:))

Seçil dedi ki...

Her zaman yanındayız busecim.. öperim seni :)

Seçil dedi ki...

Her zaman yanındayız busecim.. öperim seni :)