18 Şubat 2008

HER TARAFTA KAR VAR


Dün sabah saat 7 de kalktım. Pazar pazar nedir bu diyeceksiniz ama. Sırf yürüyüş yapabilmek için erken kalkmam gerekti. Yoksa kahvaltı ev işi ütü derken benim yürüyüş arada kaynıyordu. Şöyle 20 dk kadar yürüdükten sonra perdeyi açayım da içeri güneş girsin diye perdeleri açtım. Birden bende bir sevinç çığlığı yükseldi. Dışarısı bembeyaz sabaha kadar kadar yağmış. Kar 10 cm yüksekliği ulaşmış. En son bundan 5 yıl önce kar yağmıştı. Hemen eşimin yanına gidip perdeyi açtım. O da inanamadı. Sonra oğlumun yatağına gidip ona söyledim. Birden yataktan kalkışı var görmeliydiniz. oğlum hemen dışarı çıkalım oynalım mı anne dedim. Kahvaltıdan sonra dedim bende. Onları çizgi filmle başbaşa bırakıp çıktıktan sonra ben yürüyüşüme devam etmek için yerime geçtim. Kar manzarsı karşısında süper bir yürüyüş oldu. Sonra duşuma alıp markete gittim. Alışverişimi yaptım. Kahvaltımızı yaptık. Hepimiz bahçeye indik. Kocaman kardan adam yaptık. Kurs saati yaklaştığı için okula gittik. Kar nedeniyle çoğu veli telefon açmış. "Biz gelemiyeceğiz. " diye. Bizde dönerken oğlumun kurs arkadaşlarını gördük. Onlarla yarım saat kadar kartopu oynadık.

Ben akşam yemeğini hazırlayıp bitirdikten sonra tekrar bahçeye inip büyük bir kardan adam yaptık. Yani dün çok güzel bir gündü.

Dün biraz abarttım yediklerim konusunda

2 dilim ekmek yumurta peynir 3 adet sigara böreği, 8 adet zeytin

1 dilim börek

karnabahar salatası çorba 2 dilim börek

3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

ha buse ha baya bi abartmışsın bumu kıs abartma allah cezanı vermeye ben yazsam 1 sayfa olur miden bulanır böğ:))

benimde hafta sonum süper geçti ya kar ne güsel bişi allah açıkta olanlara yardım etsin ama 2-3 gün bile yetti bana:)

tatlıcadı dedi ki...

Herkes kar hasretini giderdi bu sene :) Ben kardan adam yapamadım ama karda yürümek kartopu oynamak bile insana iyi geliyor gerçekten.

Yürüyüşlere başlaman da süper olmuş.Keşke bende bi boğazımı tutup spora başlasam ahh ahhh :(

Bu arada Ayline katılıyorum.Oda çok mu yemek.Ben de yazsam sanırım bir sayfa olur :)

Unknown dedi ki...

Baya hep birlikte kar özlemi giderdik yani :))yürüyüşede başlamışsın harika bende t&s yapabiliyorum yürüyüş yapamıyom keşke bende yapabilsem :((