21 Mart 2008


Araya iyice açtım biliyorum. Ama işlerim o kadar çok ki anlatamam. İşte ilk önce çocukların ağaç dikme işini organize ettim. Daha önce doçev le görüşmüştüm. Normalde adetini 5 ytl olarak görüştüğümüz fiyatı ücretsize çektik. Sonra da 1 sınıf yerine 3 sınıf yerine götürdük. Her iki tarafta hoş bir şekilde vakit geçirdi. Çocuklar ağaç dikti. Büyükler bunun mutluluğunu yaşadılar.

Acaba pazarlamacı falan mı olsaydım..:))) İyi anlaşma değil mi?

Şimdi ise 2. organizasyon işimiz yoğunlaştı. Çocukların koro gösterisi için yer bulma ve kıyafet ve bazı gereksinimler için ödeyemeyecek aileler için para yardımı toplamaya. İlk önce çok büyük bir hevesle başlamıştım. Ama söz verenler sözlerini tutmayınca kendimi çok yalnız hissettim. Bende hocaya söz vermiş bulundum. Elimden geldiğince artık ne kadar toplayabilirsem toplayacağım. Çünkü vermiş olduğum bir söz var. Bunun karşılığında ise insanları zor durumda bırakmak istemiyorum.

Aylin in blogunda yazılı olan çaydan ben yaptım. Çok güzel oldu. İçimi hem çok rahat hemde faydasını gördüm. 2 haftadır içiyorum. Bu arada 3 haftada 3 kilo gitmiş oldu. Sadece yediklerimi dikkat ettim.Koşu bandım arızalı idi. Oda Allaha şükür bugün yapıldı. Bundan sonra daha hızlı veririm diye umuyorum. Bunuda şükür diyeceksiniz biliyorum ama gösterimiz 24 Nisan'da yapılacak. O zamana kadar biraz incelsem fenamı olur?

4 yorum:

NUR dedi ki...

3 kilo süper valla bu koşuşturmacayla 1 o kadar daha verısın sen en kısa zamanda.
kolay gelsin :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

beşbire devam busecim durmak yok iç zararı yok bişi yok bitki işte dimi:)

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

Adsız dedi ki...


title="oktay usta">oktay usta