3 Mart 2008

YENİ BİR BAŞLANGIÇ


Yeni bir uygulama yapacağım. Bundan sonra her hafta cuma günleri kilomu bildireceğim. Hergün yazmak güzel fakat. Bir sorumululuk olsun diye cuma günleri kendime tartı günü ilan ettim. Bakalım ne kadar devam edebileceğim. Bu konuda eşime kıskanıyorum. Çünkü bir karar alıyorsa eğer başlaması yanında sürekli bir şekilde uygulaması çok güzel. O yüzden ona kıskanıyorum diyebilirim. Ben bu konuda maymun iştahlılık yapıyorum diyebilirim. Sabahları kızlarla yürüyüşe devam ediyorum. Ama muhabeet tarzında geçtiği için çok verimli olmuyor. En güzeli koşu bandı. Ne kadar yürüdüğünü biliyorsun. Ve kısa sürede sonuç alıyorsun.
Bu akşamdan itibaren akşam yürüyüşlerime başlıyorum. Ayda bir gün kendime serbest gün ilan ettim.
Yeni bir hayat için herkese merhaba. Çünkü yaz geliyor. Kendime bir an önce çeki düzen verip yazın salına salına yürümek istiyorum. Herkese iyi haftalar. Mutlu günler sizin olsun.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yaz geliyor hepimizi bir telaşşş aldı :)) montlar çıkıcak ince kıyafetler giyilicek :)) hadi hayırlısı olsun canım :))

YeMeK vAkTi dedi ki...

aman yaz telaşı deme bana benim gibi dombiliye denecek laf deil bu:((

kararlarını uygulayabilirsin inşallah busecim:)

xxcen dedi ki...

kusuruma bakma
ne zamandır okuyamıyordum bloğunu
1,53 boy kilon ne kadardı
benimde boyum 1,50 :)))