26 Haziran 2007

2.FİREM

Alışkanlık yaptı bende hemen tembellik. Havalar çok sıcak olması nedeniyle sabah kendimi salonda buldum. Erkenden kalkıp yürüyüşe gidip gelmek çok güzel. İşte saati ayarlamadan uyuyup kalınca böyle oluyor. Gözümü açtığımda saat yediye geliyordu. Git gel duş al deymez diye düşündüm. Dışarda da kavurucu bir sıcaklık var. Tv ler dışarı çıkmayın gerekirse çarşamba resmi tatil ilan edeceklerdi. Onlar böyle düşününce ben de miskinlik yaptım.

---------------

Bundan sonra miskinlik falan yapmayacağım. Geçen hafta içinde arkadaşım için ayırdığım kıyafetleri işyerime göndermişler. Tabii beni arıyorlar. sanki ben almışım gibi. Beni tarif ederken de şöyle tarif ediliyor. Şişman muhasebede çalışan bayan diye. Ordan krem renkli bir pantalon almak niyetimdi. Ondan hemen vazgeçtim. Hiç böyle kendimi tarif edildiğini duymamıştım. İnanılmaz derece kendime kızgınım. Neden sanki dikkat etmedim diye.

------------

Yarın da yegenim gelecek. Onu yüzme kursuna yazdıracağım. Onun öğrenmesini çok istiyorum. Ben bilmiyordum o bari erken yaşta öğrensin. Onunla sabah 5 de kalkıp yürüyüşe gideceğim. Spor ayakkabılarını getirmesini söyledim. Bisikletinide getirecek. Ben de bisiklet kullanmasını öğrenirim o zaman.

Sabah kalkınca 2 bardak su sirkeli

kahvaltı: 1 simit 6 zeytin peynir domates salatalık

ara yok: bu moral üzerine bir de ara mı olsun

öğleden sonra: 2 kaşık yoğurtlu pat.közleme 2 kaşık makarna 1 salatalık

ilkindi:3-4 çatal yaş pasta

akşam: karpuz kiraz

Hiç yorum yok: