25 Haziran 2007

İLK FİREM

Bugün yürüyüşe gitmedim. Bir tembellik vardı üzerimde. Dün cd satana aerobik cd si olup olmadığını sordum. O da ayarlayacağını söyledi. Bakalım nasıl bir şey gelecek. İşler çok sakin gidiyor. Havalar çok sıcak. 40 derecelerin üzerinde sıcaklık. Hepimize kolay gelsin. Akşam üzeri oğlum annemle geldi. İşten çıkana kadar benim yanımda kaldı. Birlikte okul çantası baktık. En sonunda beğendi. Bende 38 beden bir pantalon vardı. Kumaş ince kot. Klasik kesim. Bu tür kumaşları sevmişimdir. Ama zar zor denk geldi. Suyu az içiyorum zannedersem. Çünkü idrarımın rengi koyu geliyor. Gece ise uyayabilmek imkansızdı. Oğlumun odasında uyuyakalmışım. Ohh ne güzel klimalı odada. Oğlum öksürmeye başlayınca uyanmışım. Biraz kapattım. Bu sefer de ter fışkırıyor. Tekrar açtım. Serin serin uyusun diye. Canım oğlum benim.


sabah. kalkınca 2 bardak sirkeli su

kahvaltı:1 lavaş peynir domates peynir 6 zeytin

öğleden sonra: karpuz kiraz

ilkindi: patates salatası (çok yemiştim)

akşam: karpuz peynir 1 lavaş

Hiç yorum yok: