25 Haziran 2007

SPOR 3.GÜN

Bu gün pazar. Benim için dinlenme günü. Ama daha çok çalışıyorum. Sabah 6 gibi uyandım. Oğluma "benimle yürüyüşe gitmek istermisin" diye sordum. O da annesiyle birşey yapmak adına cevabı evet oldu. 6.30 kadar onu kaldırıp giyindirip dışarı çıktık. Gidene kadar zaten 7 de olmuştu. Güzel parkımızda yarım tur atmıştık. Haftaiçi afişlerde cumartesi pazar aerobik hocası eşliğinde müzikle aerobik yapılır diye okumuştum. Meydan kalabalıklaştı. Sonra 60-70 kişi ile 1.50 saat aerobik yaptık oğluşla. O çok mutluydu. Bu arada aerobik hocalarından biri oğlumunu yüzme hocası olunca oğlum çok mutlu oldu.
Eve döndük. Ben hemen kahvaltı hazırlamaya giriştim. Çamaşırları makineye koydum. Balkonları yıkadım. Merdivenleri sildim. Bir şöyle elden geçirdim. Öğleden sonra arkadaşımızın nikahı vardı. Oraya gittik. Akşam dışarda yemeğimizi yedik.

sabah:2 bardak sirkeli su

kahvaltı: 1 haş.yum. dom. peynir salatalık 6 zeytin

öğlen: 2 adet salatalık 3 kayısı

öğleden sonra: 1 çat domates 6 zeytin peynir

akşam: 4 köfte 2 lokma pide 1 ayran

yatmadan önce 1 bardak süt

Hiç yorum yok: