23 Haziran 2007

SPOR 2.GÜN

Bugün sabah 5.40 da uyandım. Hemen giyinip kendimi sokağa attım. İyi ki de atmışım. İnsan spor yapması kadar güzel bir şey yok. Spor yapınca kendimi daha programlı ve neşeli olduğumu inanıyorum. Bugün 3 tur 6 km yürüdüm. Akşama misafirim gelebilir. O yüzden spora bırakıp evi temizledim. Misler gibi kapımı kapatım geldim. İş çıkışı arkadaşlarla kıyafet bakmaya çıktık. Biraz dolaştık. Ben kendime uygun bir şey bulamadım. Olsun aldıklarım çok güzel ve takılarımla bana çok yakıştı.

Kalkınca 2 bardak su

sabah: 2 bardak su (1 sirkeli) 1 simit domates salatalık 6 zeytin peynir

ara yok

öğle: 1 dilim karpuz 1 dilim peynir 4 ymk bezelye

öğlden sonra:1 adet şeftali

akşam: yoğurt domates salatalık

yatmadan önce: kiraz kayısı 1 adet salatalık

yalnız bugünlerde kabızlık problemim var. Kayısı iyi geliyor. İnşallah bir an önce düzene girerim.

Hiç yorum yok: