27 Haziran 2007

HAVALAR ÇOK SICAK

Evet o kadar çok sıcak ki. Akşam arkadaşla birşeyler bakmaya çıktık. Ben de biraz yürüyüş olsun diye dönerken yürüyerek gittim. Tabii saat 9 a geçti. Herkes beni bekliyordu. Hemen sofra kurdum. Kendime 1 kase yoğurt koydum. İyi geldi. Akşam oğlumun istediği etimekli tatlıdan yapıverdim hemen. Onu yaparken eşimin elinde bir kova balkonu bununla mı temizliyorsun diye sordu. Gel dedim sen muhallebiyi karıştır ben balkonu yıkarım. İşimi bitirdim. Tatlıda böylece bitmiş oldu. Dolaba kaldırdım. Mutfağa şöyle bir toparlayıp meyve hazırladım kendimize. Balkonda bir güzellem yedik. Sonra Eşim bir ara balkonda yatmayı düşündü. Ama balkonumda branda olmayınca içine sinmedi. Oğlumun odasına klimayı taktırmıştık. Ve yatağı da çift yataklı şeklinde. Bir daha yatak alalım dedim. Hepimiz orda kalalım. Eşim fiyatları internetten araştırırken ben gene uyuyakalmışım.

Hiç yorum yok: