27 Ağustos 2007

BÖYLESİ DAHA GÜZEL

Herkesin kandilini kutlu olsun.

Başladığım günden beri yürüyüşlerime aksatmadan gidiyorum. Bana bir şeyler oldu galiba. Hayat daha bir güzel bugünlerde. Regl olmama ragmen 58,80 deyim. Yiyecekleri çok fazla abartmıyorum. Günlük kalorim ise 800-900 arasında. Biliyorum ne kadar az yiyorsun diyeceksiniz ama. Benim bünyemde böyle. Çok yemeğe gelmiyor. Hemen kilo alıveriyorum. Dikkatli ve sporla kilolar takır takır gidiveriyor. Çok mutluyum.

İkinci mutluluğum ise eşim sigarayı bırakıyor. Hemen hemen bir aydır uğraşıyor. Günde 2 paket sigara içen eşim günde 3 adete düşürdü. Şimdi sigara aşığı olan eşim böyle bir konuda azimli davranıp yapabiliyorsa bende kendimle gurur duymak için kilo verme işini daha sıkı yapacağım.

Dün sabah kahvaltısında ise misafirim vardı. Onlar yedik içtik güzelleştik. Dün birde hayatımın rekorunu kırdım. 3 hafta üst üste Nazilli ye gittim. Artık haftaya gitmeyeceğim. Nazilli den döndüğümüzde ise Aylin in önerdiği mikodalgada browni tarifi vardı. Ne zamandır aklımdaydı. Eşimde yemeği öğleden sonra yeyince o saate kadar açıkmıştı. Oğlum ise anne ben yapabilirmiyim keki dedi. Ben de tamam dedim. Tarifi önüne koydum. Malzemeleri verdim. O hepsini yaptı. Yaparkenki zevkini göreceksiniz. Sanki usta aşçı edasında. Bitirdi. Kalıba döktük. Sonra sandelyelerimizi alıp mikrodalganın önüne geçtik. 7 dk. ayarladık. Kek 7.dk bişiverdi. Zaten çayımız hazırdı. Kekin üzerine dökmek için sos ayırmıştım. Ama kabım dar olduğu için hepsini sığdıramadım. Ancak bir bardak sosu dökebildim. Müthiş bir kek olmuştu. Bir tepsi kekten ben sadece 1 dilim eşim 3 dilim oğlum 3 dilim yemişlerdi. Kalan dilimleri ise babaannemize gönderdim. Kayınvalidem şok. Bu kadar kısa sürede kek nasıl pişti. Ama tat mükemmel. Herkese tavsiye ederim. Yalnız biraz derin kap kullanınız.
Hadi hepimize kolay gelsin....

1 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

ohhh busecim maşallah yürüyüş ve az yemene.böyle devam edersen süper olcak valla.ama gerçekten azmış 800-900 kal. yorgunlukfalan hissetmiyo musun?en azından 1100kal falan olsaydı keşke.tabi sen vücudunu daha iyi biliyosun,ona göre ayarlarsın kendini.

bu arada bu tarifi bi yazıverin bende merak ettim çook.eşinde umarım sigarayı TAMAMEN bırakır en kısa zamanda.2 pakette amma çomuş yaaa.Neyse canım öpüyorum çook,regl sonrası 57lerden haberler görürüz umarım.