24 Ağustos 2007

START 1.GÜN


Bugün 1.gün. Sabah yürüyüşümü yaptım. Hemde 2 saat. İyi ter attım doğrusu. Kendime de bir yürüyüş arkadaşı buldum. Bundan sonra onunla birlikte yürüyeceğiz. Arkadaşımın 1-2 kilo fazlalığı kaldı. 10 kilo kadar vermiş. Sadece şu an koruma amaçlı yürüyor. Bende o günlere gelebilecek miyim? İnşallah diyorum. Ve bu sefer olacak arkadaşlar diyorum. Dün akşam normalde akşam yemeklerini yemiyecektim. Bu son kez psikolojisi nedeniyle olsa gerek yedim. O kadar yediğimi ancak sabah ki 2 saatlik yürüyüş kurtarabildi. Kilo almak ne kadar kolayda vermek niye bu kadar zor allahım. Hadi hepimize kolay gelsin. Biraz kısa oldu ama yazmamaktan iyidir.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

buse haklısın canım ya kg almak kolay da vermek zor :) bakıyorumda 2 saat yürüyün he aferin canım ya, devam yolunda başaracan.öptüm

ChoKingCandy dedi ki...

Busecim,alttaki postta çok güzel sıralamamışsın yapman gerekenleri ama akşam yemeklerini yememek olmaz,sonra vitaminsiz kalırsın ya da kilo verdikten sonra akşam yemeklerine başlarsan kilonu kotuyamazsın.Benim tavsiyem akşam en azından bi salata ya da 3 kaşık sebze yemeği ye ya da en azından yoğurt.boş boş olmaz,hem sabaha kadar aklında yemekler uçuşur.eğer bişiler yersen daha rahat olur diye düşünüyorum senin için. öpüyorummm

Burcu dedi ki...

hadi bakalım kolay gelsin..herkese yaza zayıf gireyim die uğraşır bizde blogcular olarak kışa zayıf girelim olduk :) olsun bi mevsimde zayıf olalım da hangisi olduğu mühim deil :)öpüyorum

Adsız dedi ki...

sasha :)))))))))) çok güzeldi bu laf(herkese yaza zayıf gireyim die uğraşır bizde blogcular olarak kışa zayıf girelim olduk)

buse dedi ki...

Azimli evet ya yürüyüşszü olmuyor. Evet yürüyünce çok güzel kilo veriyorum. Ama yürüyüşü bırakıncada alıyorum. Buna bir çözüm bulmam gerek diye düşünüyorum.
Candy önerin için sağol. Evet akşamları yemek yememe nedenim ise kalabalık ortamda yemek yediğimde ne kadar yediğimi fark edemiyorum. Birde hareket olmayınca onlar bende kilo olarak kalıyor. Hergün de vitamin alıyorum.
Hepimize Allah kolaylık versin sashacığım. Yazın oysaki daha kolay olması gerekiyor ama sıcaklardan insanın koluna kaldırıp spor yapası bile. En azından sonbahar döneminde verirsek kışın koruruz baharda tekrar eski düzene geçip sahillerde fit hatun olarak dolaşabiliriz.