14 Ağustos 2007

KOŞ KOŞ


Bugün nihayet kaç zamandır gidemediğim yürüyüşümü başladım. 1,5 saat kadar yürüdüm. Şeytanın bacağını kırdım. Bundan sonra hergün yürüyeceğim. Asıl hedefim 2 saatti ama evde işlerim vardı. O yüzden onları yapmadanda çıkmak istemedim. Bu akşamda evi bir güzel elden geçirmek zaman. Hafta sonu full geçince evdeki işler yattı. İlk önce temizlik yapmalı sonra da ütü işlerim var. Hepsi bu akşama bitirir miyim acaba. Eşim yardım ederse bitiririm. Sabah evden çıkarken mesajı verdim zaten. O anlamıştır. Canım kocam benim. Evde süpürme işi ona ait. Makine çok ağır olunca ben pek kaldıramıyorum. Ne akla hizmet aldıysam. Halı yıkamalı olanlardan. Halıyı kaç defa yıkadın diye soracak olursanız. 6-7 i geçmez arkadaşlar. Halı yıkamacılar 12 ytl ye yıkıyor. Onları veriyorum. Rahat oluyor böyle. Dün neler yediğime gelince
sabah: 5 adet altınbaşak, dom, salatalık, peynir
öğle: 4 kaşık bamye 2 kaşık patlıcan 1 dilim ekmek
öğleden sonra:1 salkım üzüm
akşam: 2 adet dolma 1 dilim ekmek 1 top dondurma

5 yorum:

Adsız dedi ki...

helal busee başladın demek şeytanın bacağı kırılmış helal :)

ChoKingCandy dedi ki...

busecim ohhh çok iyi 1.5 saat yürüyüş,daha ne olsun ben 40-45 dk yürüdüğümde bile sonuç alıyodum sen mutlaka baya fark edersin böyle devam edersen.Hızlıca bi temizlik yapılırsa ütüye de zaman kalır ama yorma fazla kendini,ütü de yarına kalsın..Yediklerinde gayet güzel,devam

YeMeK vAkTi dedi ki...

Buse yürümek iyidir yürü tabi,ya bide bişi dicem ama sen eskiden dahamı az yiyodun sanki bbence bu yediklerin çok normal yani bana göre az bile ama sana fazla kaçmış gibi??anladın sen onu

buse dedi ki...

Sağol azimli inşallah devamı gelir
ChoKingCandy evet yürüyünce spor yapınca çok güzel sonuç alıyorum. Evi temizlemek artık kaçınılmaz oldu. Şöyle dip temel temizlik yapmak şart yani.Belki biraz daha kolori yakmış olurum. Tek tesellim bu.
Aylin evet haklısın. Beni artık çok iyi anlamışsın.Tebrikler sana. Bu yediklerim bana fazla. Mesela ekmek olmaması gerekirdi. ama yedim. Akşam yemeğini ise yememeliydim. Kayınvalidem yapmış onuda yedim. Çünkü hayır diyemedim. Şu saat oldu hala acıkmadım. Daha bir şey yemedim. Bunuda bu şekilde dengeliyorum yani. Yani kaçırınca ertesi gün dengelemek lazım değil mi?

tatlıcadı dedi ki...

Busecim ne güzel hem yediklerini dengelemişsin, hem spor yapıyorsun hemde haraket var oturmuyorsun yani.Gidecek bu kilolar :)

Öptüm.