15 Ağustos 2007

Tertemiz


Dün işten çıkınca doğum yapacak olan arkadaşıma uğradım. Sonra hemen eve yol aldım. Bizimkiler yemeklerini yemelerini söylemiştim. Ama yememişler beni beklemişler. Ben oturdum yedim. Ama az yedim. Sonra şöyle koltukta mayışırken eşim elektrik süpürgesini getirdi. Bİz bugün temizlik yapacağız değil mi diye.Hiç mi hiç canım istemiyordu. Onu öyle görünce kendime haydi tembellik yok diye temizliğe başladım. İlk önce çamaşırları attım. (4 defa makineyi çalıştırmışım. Allahtan yaz günü. Makineden diğer çamaşırlar çıkıncaya kadar kuruyor. Sonra evin tozunu aldım. Sonrada yerleri sildim. Yalnız benim temizlik yaparken 2 büyük dostum var. Birincisini biliyorsunuz eşim. En büyük yardımcım. İkincisi ise geçen yıl arkadaşımdan aldığım cam ve yağ bezi. http://www.vms.com.tr/category_detail.asp?ID=11 Bu iki üründen kullanıyorum. Eskiden silerdim arkadan kurulardım. Tekrar silerdim. Genelde beğenmezdim. Deterjanlar değiştirirdim. Şimdi ise bu iki bez sayesinde işlerim çok hafifledi. Cam bezi ile mobilya ve camlarımı siliyorum. Kesinlikle deterjan kullanılmıyor bu bezlerde. Kirlendiğinde ılık sabunlu su ile yıkıyorsunuz.Ve kurulama yapmıyorum. Ne bir dalga nede bir kurulama gerektiriyor. Yağ bezini ise ankastre ürünlerde ve tezgah üzeri için kullanıyorum. Ankastre ürünlerde ise bu bez dışındakiler dalga ve leke bırakıyor. Hayatıma bunlar girince dünkü işlerimde çacucak bitiverdi. Bende bugünlerde bir takıntı var arkadaşlar. Bir digital fot. makinesi alınca gösteririm. Bir düzen hastalığı başladı. En son yaptığım ise buzluktaki kış için hazırlıklarımı normalde buzdolabı poşeti içine koyardım öyle kaldırırdım. Şimdi onlar için küçük kutular ayarlıyorum. Ve içine koyup öyle kaldırıyorum. Hepsi çok güzel görünüyor. İçindeki malzeyi küçük etiketler yapıp yazıyorum. Hepsi kitap gibi görünüyor.Manyak falan diyeceksiniz biliyorum ama bugünlerde bu başladı bende. Daha önce aynı şeyi buzdolabın içi için yapmıştım. Kayınvalideminde hoşuna gitmiş. O da bu şekilde düzenlemişti. İşyerinde bile gözüme kutu kestirmeye başladım. İşte küpelerimi hepsine ayrı ayrı koyabileğim bir şeyler için de düşünüyorum. Bayağı yorulmuşum. Yattığımda saat 1 e geliyordu. Sabah kalkamadım. Yürüyüşe de yarın gideceğim. Belki bu akşamda gidebilirim.
Sabah: 1 armut
öğle: taze börülce domates salatalık yoğurt
öğleden sonra: 1 salkım üzüm
akşam:2 adet dolma
yatmadan önce: 3 adet taze incir
ve sabah tartıldım 200 gr daha gitmiş. 58,80 deyim şu anda. temizlik vücudumuda yaramış galiba. Regl olmadan önce 58,50 düşmeyi isterim. Hadi bakalım kolay gelsin hepinize.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Busecim bi süredir bloglara uğrayamadım,okuyacaklarım birikmiş.Sünnet hayırlı olsun,damatlığını da görün inşallah ...
Denizli Nazilli ,Aydın sen anlattıkça oralara gitmiş gibi oluyorum.Şimdi Nazilli -Aydın arasındaki yolda küçük sepetlerde mis gibi incirler satılıyordur,tekrar gidersen benim yerime al, ye.Buranın ncirleri kesinlikle öyle olmuyor.VERA

tatlıcadı dedi ki...

oh ne güzel temizlikte yapmışsın yediklerinede dikkat etmişsin :)
Ben h.içi temizlik olayına nedense hiç giremiyorum keşke senin gibi olabilsem.Gram gramda olsa gidiyor kilolar tebrikler.Ahhh 50 liler ahhh :)

buse dedi ki...

Veracım evet çok güzel oralar. İnşallah bir gün gelirsinde beraber gezeriz. Tamam mı?
Tatlıcadı hafta içi işlerimi halletmek çok iyi oluyor. Böylelikle haftada bir olan tatilimi oğlum ve eşimle dolu dolu geçirebiliyorum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ya bende var o cam bezinden 1 kere verdim kadına camları silerken hiç beğenmedi bu beni oyalıyo abla başka bez yokmu dedi bi sürüde para vermiştim ona.bende 1 kere aynayı silim dedim dalga yaptı buse nasıl kullanmak gerekiyoki annem katlayıp öyle kullanacan açmıcaksın silerken dio bende onla uraşacağıma alıyorum viledanın sarı cam bezini oh mis oda kurulanmıyo eheheh.Kilolar gidiyo kıs effereim sana demek çok yemekte iyi geldi sana ne dersin?

ChoKingCandy dedi ki...

Busecimm ohh işlerini de bitirmişsin haftasonuna şöyle bi rahat girersin artık.eşine de bravo valla,yeni nesil eşler hep böyle sanırsam,darısı başıma ne diyim :) Takıntı yaptığın şeyde çook iyimiş yaa,bi foto çekip koy dondurucunun ve buzdolabının,benim gibi evlenmeyi düşünenlere bi katkın olur hem :) Yediklerin de çok iyi hatta az bile geldi bana ama geçen çok yemiştin onu dengeliyosun diye bişi diyemiyorum.-200 için de tebrikler.Öpüyorum çook

Adsız dedi ki...

oh ne güzeel eşinin yardımcı olmsı o bahsettiğin kolay temizliği sağlayanlardan bende almak istiyorum da az refaha kavuşalım da öyle.. en son tupperware krizi yaşandı evde 2parça saklama kabına 50 ytl verince.. uzunca bi süre gerksiz harcama yapmamam lazım..
diyetin süper gidiyo sen 55i görürsün bayrama kadar??

efsane dedi ki...

busecim bloğuna ilk kez girdim beni ziyaret etmişsin çok teşekkürler bundan sonra sıkça görüşür birbirimize destek oluruz inşallah...

buse dedi ki...

Aylincim bende yeşil cam bezi var. Onu kullanıyorum. Kullanmadan önce çok iyi sıkıyorum. Ve sonra çırpıyorum. Su zerrecikleri kalmasın diye. O şekilde kullanıyorum. Evet annen doğru söylüyor. Genelde dörte katlayıp kullanmak gerekiyor. Ama bende o tür şeyleden sıkıldığım için bildiğim gibi yapıyorum.
candy evet düzenli olmak çok iyi oluyor. Bulmak için vakit harcamıyorsun. Herhalde hep çalıştığım içn bu kadar düzenli oldum diyorum kendime.Eşimde sağolsun bana çok yardımcı oluyor. Resim koyacağım birgün zaten. Bende isterim.
Nağişim evet çok güzel ve kullanmak için çok rahat. Bende tupperwaye ürünlerine bayılıyorum. Bazen plastik değil mi diyorum kendime ama hiç öyle olmuyor. Çünkü yoğurt kasesi var onun bilyorsundur. 5 hafta yoğurdu bozulmadan saklıyor. Yani çok idareli kaplar. Güle güle kullan.

Efsane her zaman beklerim. BNiz birbirimize destek olamyına olmuyor bu işler. matematik gibi değil yani. Duygusallık ağır basıyor canım. O da hep birbirimizi destekleyince oluyor.

Adsız dedi ki...

mçmçmççmçm