20 Ağustos 2007

Yeni Bir Ben


Dün doğum günümdü. Şöyle kendimi bir dönüp baktım. Geçen yıl bu zamanlar 66 kiloymuşum. 7 kilo vermişim. Güzel bir rakam ama istediğim rakam değil. Ben yeni bir ben yaratmak istiyorum. Kendime verdiğim sözleri önceden tutardım. Ama şimdilerde daha doğrusu bu kilo işleriyle ilgili sözler olunca fazla tutamadım gibi geliyor bana. O yüzden kendime biraz kızar oldum. Yeni bir yaşa girdim. Belkide yaşlanıyorum belki o yüzden mi bilmiyorum. Kendime olan güvenimi sağlamlaştırmak istiyorum. O yüzden bir sonraki yaşıma kadar 48 olmak istiyorum. Ben buna başarmak istiyorum. Bundan sonra kendime planlı programlı bir şeyler yapmak istiyorum. Kendime kalori hesaplaması yapmam gerek diye düşünüyorum. Evimde bunun için zaten bir mutfak tartım var. Onu kullanabilirim. Ama detaylı bilmiyorum. Bunu araştırmam gerek. Veya bir doktorla görüşmem lazım. Bugünden itibaren yeni bir ben olmak için elimden geleni yapacağım.

7 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

48miiii busecim sen coştun mu anam ne 48 i abovvvvvvvvvv:)52 iyidi48 i unutt bi 7 daha yeter

Adsız dedi ki...

yeni yaşın hayırlı olsun busecim umarım herşey gönlünce ve dilediğin şekilde olur.

Burcu dedi ki...

busecimm yeni yaşın yepyeni ve güzel mutlulukjlar getirsin canım sana. herşeyin en güzeli sneinle olsun.
kendine verdiğin sözleri tutmuş olmanın hafifliğini diliyorum bir de sana.seneye bu zaman Allah kısmet ederse bunları hatırlarız inşallah.çok öpüyorum seni...

buse dedi ki...

Evet aylin 48 olmak istiyorum ben. Bunu başarmak içinde elimden geleni yapacağım.
Azimli canım çok tşk ederim.
Sashacığım tşk ederim. Karşımda senin gibi bir örnek olunca başarmamak için bir neden yok gibi geliyor banada. Çok sağol desteklerin için.

Püstüklü Mama dedi ki...

busecim 48 az değil mi:) neyse sen bilirsin iyisini. umarım istediğin kiloya inersin bir dahaki doğumgününde.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ChoKingCandy dedi ki...

Busecim doğumgünün kutlu olsun.Nice uzun mutlu yıllara. Herşey dilediğin gibi olsun.Umarım istediğin herşeyi başarırsın.Kalori hesabından ziyade,hareketini arttır,şu andakinin 2 katına çıkar.akşamları da hafiflet ve kaçamakları azalt,o zaman 3-4 ayda 48e inmemen için bi neden yok.Hem yavaş yavaş versen daha sağlıklı,geriye de almazsın kolay kolay.Öpüyorum canımmm