25 Eylül 2007

12.GÜN 57,20


Yavaş yavaş gidiyor. Oysaki alırken o kadar kolay oluyor ki. Dün akşamda 1 saat yürüdüm. Volkan Konak'ın programını izlerken bayağı rahat oldu yürümrk. Dışarda yürüdüğüm kadar hızlı yürümüyorum. 1 saatte 4,5 km falan yapıyorum. Parkta giderken 1 saatte 6 km kadar yol alıyordum. Fazla ses çıkmasın diye. Hiç yürümemekten iyidir değil mi. Ne var ki şu tabanlardaki izolasyon işini biraz iyi yapsalar olmazmıydı? Zaten eşim kızıyordu. Bu ses olayıda işin çabaşı oldu. Kimseyi kızdırmaktansa bende ağır yürümeyi tercih ediyorum.
iftar:
-2 adet dolma
-1 kase çorba
-yoğurt
-1 dilim pide
-gofret
-çay

5 yorum:

Seçil dedi ki...

Günaydın Busecim.. alt katın zaten annen değil mi.. o da izin vermedi mi.. dert etme.. hızlan biraz :)

buse dedi ki...

İzin verdi canım da genede rahatsızlık vermek istemiyor insan. Havalar biraz düzelsin zaten soluğu dışarda alırım ben.

Dilek35 dedi ki...

güle güle kullan yürüyüş bandını umarım bi müddet sonra bıkıpta kaldırmazsın bi köşeye genelde öyle oluyor çünkü ben sevmiyorum koşu bandında yürümeyi doğal havada yürümek gibisi varmı bazen çıkamıyorum o zamanlariçin ideal işallah aynı hevesle kullanırsın kilo durumları almıyorsunya ona bak az gitsin önemli değil öptüm

YeMeK vAkTi dedi ki...

buse olsun gidiyorya kilolar sen ona bak:))koş anam koş kim tutar seni

buse dedi ki...

Dilek ablacığım tşk ederim sağolun. İnşallah hergün kullanmaya gayret edeceğim. Valla benimde vakit olarak bir kısıtlamam olmasa inan soluğu dışarda alacağım. Var mı dışarda yürümek gibisi.

Evet ya aylin gramda olsa gidiyor işte. Sonra kilo olur belki.:)