28 Eylül 2007

?????


Bugünlerde üşütmüşüm. Boğazlarım acıyor. Grip olmuşum. Son derecede berbat 2 gün geçirdim. İşe geliyorum ama elimi kaldırcak mecalim yok. Telefon görüşmelerinde ise ilk dedikleri şey "geçmiş olsun" (Sesim kargalarınkinden bile kötü yani.) Kendimi halsiz hissediyordum. Doktora gitmedim. Nasıl olsa gitsemde gitmesemde yedi günde geçiyor diye. Bugün kendimi biraz daha iyi hissediyorum. Evimi şöyle bir baktım. Her taraf toz içinde. Evden çıkmadan önce biraz toz alayım bari dedim. Derken gene işe geç kaldım. Yediklerimi gelince fazlasıyla abarttım. Ve 2 gündür de tartılmıyorum. Niyetli de değilim. İlaç kullanıyorum diye. Bir de bu ay sonuna kadar benim 55 olmam gerekli. Hedefim vardı. Şu hastalık olmasaydı belki de tutturabilirdim. Ama bakalım daha günler bitmedi değil mi? Daha önümde koskoca 3 günüm var. Belki de hedefi tutturabilirim. 3 gün boyunca tartılmayı düşünmüyorum. Pazartesi günü bakalım ne çıkacak bende hırs yaptım bakın yazarken. Bunun dışında işlerim iyi gidiyor. Odamı bayağı bir toparladım. Ama hala kalkacak bir sürü şey var. Hepsini bir koliyi koyup kaldırmak en kolayı ama içindekileri koymadan önce son kez daha kontrol edip koymak daha tedbirli bir davranış oluyor benim için. Sabah da oğlumun geçen yıldan alıp giydirdiğim pantolunu tekrar giydirdim. Tabi paçalar kıvrık bir şekilde kaldırmışım. Bir giydi paçalar havada kaldı. İkimiz birbirimizi bakıp bakıp güldük. Yaz sezonunda ne kadar çok boy atmış diye. Artık bir sürü kısa gelen pantolunu var. Bugün akşam hepsini kontrol edip denk gelmeyenleri kaldırmak gerekli. Birde bu iş var.
Hepinizi öpüyorum. Hayırlı cumalar diliyorum.

5 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Busecim geçmiş olsun ihmal etme kenidne iyi bak,ee küçükler büyüyor tabi bi bamışsın sana tepeden bakacak annesi oğlun:)çok öptüm

xxcen dedi ki...

geçmiş olsun
yazlık kıslık kaldırma işi bendede var bu ara havalar sogudu tüm ev ahalisi hastayız söle kalın kalın bir şeyler giyelim üstümüzede toplayalım kendimizi ama nasıl gözümde büyüyor bu iş
demek oğlusun büyümüş kıyafetlem minik kalmış afferin ona

Seçil dedi ki...

geçmiş olsun busecim..

buse dedi ki...

Aylin xxcen semiha ço tşk ederim sağolun. Bugün biraz daha iyiyim. xxcen bizim evde de herkes hasta. Size de geçmiş olsun cnaım.

xxcen dedi ki...

bizim evdede herkes hasta oğlum üsütmüş öksürüyor gece ateşleniyor eşimde öyle burnunu cekip duruyor ben zaten öhhööö öhhöö allah şifa versin hepimize
mevsim gecişlerinin azizliği işte