2 Ekim 2007

BİR AY DAHA BİTTİ 56,10 :))


****Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize tek tek teşekkür ederim. Allah hepimize sağlıklı sıhhatli günler versin.
****Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu ay 3 kilo verdim. Evet biraz garibim. Kabul ediyorum. Herkesin kilo aldığı dönemde benim kilo vermem ne garip değil mi? Esas üzüntüm ise 55 e görememek oldu. Çünkü onun bu ay görmekti esas hedefim. Hastalık falan araya girmemiş olsaydı belki de yapardım. Çok güçsüz kalmamak adına yemeliydim. Neyse artık bayrama kadar 54 olmam lazım. Yürüyüşlerimi artırmam lazım. Ben bayramda 54 olup hedefimin 1.dönemini tutturmak istiyorum çünkü.
****İşlerim yoğunlaşmaya başladı. Esasında düzenli yaptıktan sonra bir problem yok ama araya başka işler girince benim esas sıkıntım. O zaman da hiç bir şey yetişmiyor.
****Evde ise bir gariplik var bu günlerde. Nazar mı olduk anlayamadım. Evde dogalgaz çalışmaları vardı. Geçen haftalarda bulaşık makinam arızalanmıştı. Tamir ettirelim dedim ama kimse oralı olmadı. Bulaşık makinesi arızalı olması nedeniyle arıza sigortası sürekli atıyor. Bunun ardından buzdolabın motorundan garip garip sesler çıkıyor. Bir gün çalışmayacak diye çok korkuyorum işin açıkcası. O kadar kışlık malzeme var içinde. Ne emeklerle hazırladık annemle. Haftanın üçüncü arıza yapan ürünü ise çamaşaır makinem oldu. Daha önceden de arada su kaçırırdı ama uzun zamandır kaçırmamıştı. Şimdi o da ben burdayım demeye başladı. Allah sonumu hayır etsin. Akşamda arızalı ürünler çalışırken sigortayı attırmaya başladı. 4.Katta oturduğum için en alt kata in sigortayı kaldır. Ayy 5.dk da bir sigorta atıyor. Sinir olduk eşimde bende. Ben daha çok eşime oldum tabii. Kaç zamandır söylüyorum. Arızalı yaptıralım. Tamiratçıyı çağıralım yoksa diğer elek.eşyalarda bozulacak diye ama dinleyen yok ki. Bir şey söylemedim ama o beni anladı. Her seferinde aşağıya inme işini ona verdim.
****Oğluşun okulunda da toplu beslenmeden dolayı geçen yıl bazı veliler sıkıntı yaşamış. Oysa ki benim hoşuma gidiyordu. Şimdi de haftalık menü vermişler ona göre hazırlayıp gönderiyoruz.

9 yorum:

Dilek35 dedi ki...

BUSECİM GEÇMİŞ OLSUN BEN HEDEFİNE ULAŞACAĞINA İNANIYORUM ÇOK AZİMLİSİN MAŞALLAHHH DİYEYİM EVET ARIZALI EŞYALARI YAPTIRMAZSAK SIONRASINDA BAŞIMIZA DAHA ÇOK İŞ AÇIYORLAR KENDİNE İYİ BAK ÖPTÜM

sığınak dedi ki...

selam buseciğim seni pinelanın blogundan buldum tıkladım ve bir okuyum dedim, bloğun hoşuma gitti , bundan sonra okumak isterim,bu arada geçmiş olsun hem sana hem elektrikli ev aletlerine,kilo vermen ne hoş imreniyorum verebilenlere ,ben de 18 kilo verdim ve tıkandım kaldım ,vermem gereken 10 kilom daha var ,sevgiyle kal öptüm

buse dedi ki...

Sağol Dilek ablacığım. İnşallah az kaldı hedefe. Ama bundan sonrası daha zor olacak galiba. bir de bu kiloyu koruma olayı var. Hadi bakalım hepimize kolay gelsin.
Sığınak hoşgeldin canım. İyi dileklerin içinde tşk ederim. Sende ne güzel kilo vermişsin. Sakın bırakma sonunda kazanan sen olacaksın çünkü. Bu yönden blog yazmayı çok seviyorum. Beni motive ediyor. Seninde blogun varsa bende sana misafir gelmek isterim canım. Kal sağlıcakla...

ChoKingCandy dedi ki...

busecim ooo maşallah senin kilonda biri için 3 kilo 10 kilo vermeye bedel bence o yüzden süpersin canım,inşallah bayrama kadar 54 olursun...bana da biraz bulaştırsana canım azıcık azimli olsam ne iyi olur :) öpüyorum

buse dedi ki...

sağol candycim. inşallah darısı başına arkadaşım. Sende yaparsın eminim ben bundan. O yüzden biraz dikkatli ol yeter. Öptüm canım

sığınak dedi ki...

buseciğim benim blogum var hislik.blogspot.com pinelanın blogunda da hislik diye geçiyor , seni blogumda görmekten memnuniyet duyarım ,öptüm

YeMeK vAkTi dedi ki...

buse kıs sen 54 te olursun valla daha ramazan bayramına du bakim 7 ordan 2 ordan 9gün var hehehe:)) öff benim umrumda değil bu arlar garipbim ne varsa yiyorum sanki 50 kilo gibiyim:(( anam boşver adam oralı olmazsa alır yenisini dicem ama bütçe aynı bütçe ne vurdumduymaz oluyorlar bazen dime neyse canm tamirci çağırır artıkın in çık zor gelmiştir şimdik:)

xxcen dedi ki...

ne güzel kilo vermiş olmana sevindim ben ramazan dolayısı ile ne yürüyorum neden spora gidiyorum kilolar çakıldı kaldı bu yüzdenden azından almıyorum diye teşelli ediyorum kendimi

evet bir ara bizimde her yarım saatte bir siğorta atıyordu ayy kriz geciriyordum bence en kısa zamanda bir elektirikçiye baktırın

buse dedi ki...

Sığınak ben de dün seni okudum canım. Allah kolaylık versin. Gerçekten kolay değil ama cennet anların ayağının altındadır demişler. Bence sen her iki dünya için de çalışıyorsun. Moralini yüksek tut. Sen en güzel şeyleri hakediyorsun canım.

Aylin hakkaten ben kafaya taktım bayrama kadar 54 olacağım ama 9 günde ne kadar verilebilir onuda hesaplamak lazım. Tartım 55 i bile bana çok görüyor çünkü. Neyse eşim dün servis çağırmış. Neyin ne olduğunu öğrendik en azından. Elektrik tesisatındaymış hata. Şimdi elektrikçi evde çalışıyor.Hala sebebini bulamamışlar.

xxcen evet kilo vermek çok güzel. Geçen yılki resimlerimi bakıyorum da daha bir motive oluyorum. Çünkü bayağı farketti.Evet dün elektrikçi geldi. Tesisattaymış hata. Arıyorlar hala...