3 Ekim 2007

55 HALA YOK 56.00 :((


Kendi kendime dün karar verdim. Eğer bugünde 55 e görmezsem tatlı yiyeceğim diye. Çok uzun zamandır baklava falan yemiyordum. Eşim ve oğlum oysaki o kadar çok seviyorlar ki. Sırf ben görüpte yemeyim diye uzun zamandır eve tatlı girmiyordu. Ama dün eve gitmeden önce eşime telefon açıp sordum. Ben tatlı alacağım. Ne kadar alayım diye. Eşim ilk önce bir şok oldu. Ben varım dedi. Aklımdan 500 veya 750 gr geçiyordu. Bir kilo al deyince hemen aldım. Şu meşhur baklavacımızdan bir kilo fıstıklı baklava. Eve gittiğimde hemen tartıldım. Tam tamına 56.00 kiloyum. Ayy çıldırmak üzereyim. Neden 55 li bir rakam göremiyorum sanki diye. Ben de bunun üzerine yedim.
- çorba
-patates kavurma
-1 adet dolma
-cacık
-2 dilim pide
-2 adet baklava
-3 adet elma
-1 avuç fındık
-1 şişe soda (Bu kadar çok yeyince mide kaldırmıyor)
nasıl olsa veremiyorum diye. Dün eşim erken kalktığı için erken yattı. Bayağı yorulmuş. Oğlumda bir kaç gündür arkadaşında oynadığı yüzüklerin efendisi oyunu için amcasının ve başımın etini yemişti. Dün amcası onu getirip ve kurunca ödev sonrası oyuna takıldı. Bende de ev sessiz sedasız bende yürüyüş yapayımda bari bugün kü yediklerim erisin diye 40 dk yürüdüm. Sonra 11 gibi uyudum. Esasında ütü yapacaktım ama yorulmuştum işin açıkcası onlarıda yarına bırakıp yattım.
**** Eve servis gelmiş. Buzdolabım çalışıyormuş çıkan sesler ise bazen yaparmış. Yerinden oynattığımız için olmuş. Çamaşır makinamın körüğü yırtılmış. İçine çok fazla koymasın demiş. O değişecek. Bulaşık makinam ise çalışıyor sadece tutamak kısmı kırılmış. Bunlar için perşembe günü tekrar gelecekmiş..
****Ankastre ocağımdan şikayetim vardı. Şikayetim ise ankastre ocağımın üzerinde su bile olsa leke bırakmasıydı. Şu tv de çıkan cif ankastre ürün tem.bile aldım. Ama hiç bir faydası olmamıştı. Bir gün Sıemens servisi işyerime geldiğinde konuyu iletmiştim. Olmaması gerek demişlerdi. Gelip bakalım dediler ama bir ay olmasına rağmen hala gelmemişlerdi. Eşimde şimdi çağırmayalım. Kombilerimizde bosch olması nedeniyle ikisini bir ararız dedi. Bende tamam demiştim. Servis cuma günü çıkıp gelmiş. Bakmışlar tutanak tutmuşlar ürün kullanıca hatası diye. Anlayamadım. Onlar oysaki üzerindeki çizikler için demişler. Evet çizikler için bir şey diyemiyeceğim. Ben kendim çok dikkat ettim ama eve gelen başkaları veya eşim aynı titizliği göstermemiş olabilirler. Ama üzerindeki lekeler benim canıma sıkan demiştim. Ve sıemens servisi cumartesi tekrar gelmiş. Elinde sıfır bir ankastre ocak ile. Hemen değiştirmişler. Ben inanamadım. Ama çok sevindim. Artık o kadar parayı niçin verdiğimi daha iyi anladım. Teşekkürler sıemens.
Herkese bol neşeli günler diliyorum.

6 yorum:

sığınak dedi ki...

selam buseciğim,yediklerin pek hoş biraz kaçmış gibi ama olacak canım o kadar da biz de insanız ,bünye iştiyor arada, bu arada siemens e bravo valla değiştirmeleri ne hoş,güzel bir gün geçirmen dileğiyle öptüm

xxcen dedi ki...

ay ay baklava yedin he hain kız
benimde istiyor canım ama tutuyoırum kendimi
bulaşık çamasır mak servis gelmesi iyi olmuş sonunda elektirik tesisatın rahat edecek in çıklarınız bitecek gözünaydın

Burcu dedi ki...

busecim,dur hemen celallenme bak 56yı sıfırladın maşallah 3kiloyu verdin gerisi de elbet gelecektir..vücuduna zaman tanı..dün yediklerin hiçbişi yapmaz zaten merak etme bgn fazla çıksan yrn aynı kilona hatta altına inersin bile.arada vücudu şaşırtmak gerekiyor..
öpüyorum

Seçil dedi ki...

gram gram veriosun onada şükür.. bende gram gram alıorum :(

YeMeK vAkTi dedi ki...

buse sen delürdün kanımc şuncacık zamanda 3 kilo verdşn sapıtmasana yahu hehehehe ye baklavaları yarın gör 57 de o zaman 56 yı ararsın .Canım neden bu kadar yıpratıyorsun kendini çok bi kilon varmış gibi yavaş yavaş herşey yeni ocağı güle güle kullan:)

buse dedi ki...

Sığınak evet bazen bende isyan ediyorum. Niye ben de herkes gibi yiyemiyorum diye. Yemek benim için ceza oluyor diye. Yedim ve aklımda ve isteğimde baklava diye bir şey kalmadı. Yani bu sendromuda atlattım.

xxcen, bütün elek.aletlerim sanki sözleşmiş gibi hepsi bir bozulması çok can sıkıcı. Ama siemens canımın sıkkınlığını hafifletti.

Sasha tşk ederim. Zaten senin blogu okuduğumdan beri sen benim hayatımı değiştirdin. Kilo vermenin o kadar kolay olmadığını öğrendim. Önemli olan tatmak diye düşünüyorum. 2 adet baklava yerine 8 adetde yiyebilirdim. Zararın neresinden dönersen kardır.:)

Semihacım senin blogu okuduktan sonra insanın iştahı kabarıyor valla ne yalan söyleyim. Bundan sonra seni sabahları okuyacağım canım.

Aylincim benim için en iyi kilo verme dönemi ramazan ayıdır. Bu zamanı ne kadar iyi atlatırsam bundan sonraki hedef için kendimi çok sıkıntıya düşürmemiş olurum. Dün tartılmadım. İnşallah 56 yı aramam canım.