4 Ekim 2007

HEDEFE DOĞRU


Hedef bayrama kadar 54 olabilmek. Çünkü ben bunu istiyorum. Elimde de her türlü imkanım varken kullanacağım. Ve bayrama kadar tartıyı kaldıracağım. Çünkü 56 yı göremedim diye geçen günkü gibi yapıp yemeklere saldırmak istemiyorum. Bazı dönemler oluyor psikloljik belki de ben 55 görsem aman nasıl olsan zayıflıyorum diye yiyebilirim de. Bu tamamiyle benim iç dünyam ile alakalı. Yemeklerimi gene aynı şkeilde yeyip spora artırmak istiyorum. Koşu bandını kullanıyorum. Ne kadar ses yapsa da. Herkesden onay aldım çünkü. Akşamları 1,5 saat kadar sabah da yarım saat yapmayı düşünüyorum. Eşim de artık yürümeye başladı. Makinanın nimetlerinden faydalanmak lazım değil mi?
****Dün akşam iftara davetliydim. O yüzden dünde biraz fazla yedim kanımca. Ama olsun. Bayrama kadar 8 gün var. O yüzden biraz dikkat ile biraz azim ile bayrama 54 ile gireceğim. İnşallah....
-2 adet sosyete mantısı
-4-5 adet sarma
-çorba
-3 adet profitorol
-salata
-yoğurt
Herkese iyi çalışmalar. Bugün sabahtan çok güzel yağmur yağıyor. Özlemişim toprak kokusuna..Missler gibi. O kadar uzun olmuştu ki yağmur yağmayalı.

6 yorum:

sığınak dedi ki...

canım ne güzel ya imrendim valla şu yürüme bandında yürümene , spor yapmaya benim kadar bayılan biri daha var mıdır acaba , bak ama benim sporum nasıl biliyor musun en hareketli parçalardan oluşan bir cd dolturtup ,hoppidi hoppidi oynamak, tabi biraz t&s biraz da yer hareketleri, ben bir ara iyice abartmıştım günde 3 saat spor yapıyodum ama şimdi boş vakit bulursam annemin tabiriyle sırtım yer kokluyor yani uzanıyorum, neyse sana kolay gelsin iyi sporlar, öptüm canım arkadaşım

Seçil dedi ki...

ayy ne güzel sakın bırakma yürüyüşlerini e mi.. benim blogta da yemekleri okuma.. gerçi artık yazmıycam :))

YeMeK vAkTi dedi ki...

buse helak edecen kendini valla yürüme bandında 1,5 saat nasıl yürücen kıs ana valla şaşırmış bu:)yediklerin fazla değil bence gayet normal bütün gün açız olsun o kadar canım

buse dedi ki...

Sığınak bende senin gibiyim nerdeyse spor delisi. Ama şunu farkettim kilom ağırlaştıkça spordan da o kadar uzaklaştım. Hep zayıf kaldığım dönemler spor yapıp hareketli olduğum günlerdi. Bende ilk başlarda senin gibi evde aerobik cd si vardı onla yapardım. Cd bozulunca bir kenara bıraktım. Nerde hareket orda zayıflama.

Semiha çok güzel yiyorsun. Ben zaten bir sen birde Aylin i bu konuda hep kıskanmışımdır. Bizde keşke sizin kadar yiyebilenlerden olsaydık.

Evet Aylin çok yemiyorum belki ama zayıflayabilmem içinde bunun altında yemek yemem de zor. O yüzden spor yapıp zayıflamam lazım. 2 kilocuk kaldı. Öptüm seni canım.

xxcen dedi ki...

ben dedim bu kız alır yürüme bandını ilk bir haç hafta yürür sonra kaldırır kenara yüzümü kara çıkardın aman kullan iyi ediyorsun benim ev spor cd dolu ama onları akşamları koyupta hiç spor yapmıyorum ilk zaman ne güzel yapıyordum şimdi boşladım
birde ramazan girince tok karnına sporada gidemiyorum her şey kaldı ara verincede insan soğuyor sanırım biraz
ahh yağmur burdada ne zamandır yağmıyor keske yağsa

ArZuMmM dedi ki...

yürüyüş bandında yürüyüş gerçekten çok güzel evde yer olucakki bende alıyım ama malesef ben t&s idare ediyorum ...bu arada keşke burdad ayağmur yağsada bizde toprak kokusunu duyabilsek ama malesef ist. çokzor bişey ooo :))...bu arada bloğumu ziyaret ettiğin için tşk ederim bugünden sonra takibimdesin :)