14 Eylül 2007

2.GÜN 57,90

Hayatımda çok bir değişiklik yok aynı şekilde devam ediyorum. Dün o kadar yorulmuşum veya halsiz hissetmişim ki yemekten sonra uyuyakalmışım. Eşimde kaldırmayı kıyamamış. Mahalleden geçen davulcunun sesiyle uyandım. Sahurda bir şeyler atıştırdım. Sonra tekrar uyumuşum. Sabah da 8,25 de eşimin geç kalıyorsun demesiyle uyandım. Off ya ne kadar çok uyumuşum. Oysaki uyumak yerine evdeki işlerimi yapabilirdim. Artık onlarda bu akşama kaldı. Bir önceki akşam gardrobumu ve makyaj dolabı temizlemiştim. Ne kadar giymediğim ve küçük gelen kıyafetim varsa hepsini ayırdım. Sevgi eline vermek üzere. Çünkü benim işimi görmüyor. Zayıflasamda artık o kıyafetleri giyeceğimi zannetmiyorum. Ben hiç bir şeyi atmadığımı veya vermediğimi farkettim. 1 koli çıktı çünkü.

İftar da yediklerim
-1 dilim pide
-2 kaşık taze fasulye
-2 kaşık patates kavurma
-cacık

Sahurda yediklerim
- peynir
- zeytin
- domates
- 1 dilim ekmek

4 yorum:

Dilek35 dedi ki...

busecim ilk günden daha 1.200 gr gitmiş çok iyi valla böyle giderse ramazan sonunda istediğin kiloya çabuk inersin allah kabul etsin orucunu

buse dedi ki...

Amin dilek ablacığım. Benim her razaman da böyle oluyor. Eğer hedefi tutturursam zaten daha sonrası için bu sefer çok dikkat edeceğim.

fatoş dedi ki...

BUSECİM GİYMEDİKLERİNİ NE YAPIYORSUN ANLAMADIM.SEVGİ ELİ NE DEMEK CANIM...
BENDE ESKİCİYİMDİR,PARTALCIYIMDIR..
BİRİNE SEVE SEVE VERİRİM GİYECEKSE,AMA ÇÖPE ATAMAM..BENİMKİDE BÖYLE Bİ HUY İŞTE,
HAL BÖYLEYKEN EVDE YAYINTIDAN GEÇİLMİYO TABİİİ...
KİLOLAR NE GÜZEL GİDİYO,DARISI BAŞIMA OLSUN..ÖPTÜM CANIM...EMİNE ABLA

buse dedi ki...

Emine ablacığım denizli belediyesinin kurmuş olduğu bir kuruluş. Eğer evde kullanmadığın her hangi bir şey olabilir yiyecek olabilir veya bir fiil hizmet etmek olabilir. Bunları alıyorlar ve gerçekten ihtiyaçı olan kişilere ulaştırıyorlar. Eğer bunlarda tamirat ütü yıkama yapılması gerekiyorsa yapıp tertemiz ihtiyaçı olan kişiye ulaştırıyorlar. Merak etme bende öyleyimdir. Bir şeyi atamam kıyamam bir türlü. Yıllardır biriktirmişim. Gardropda 36 bedenden 42 bedene kadar kıyafet varmış bende de.
Tşk ederim. Kilolardan da kurtuluyorum. Darısı başına canım.Bende seni öptüm.