17 Eylül 2007

4 GÜN 56,50

Bugün okullar açıldı. Akşamdan oğlum 10 gibi uyudu. Ve sabah kaldırmak zor olmadı. 8 e 10 kala okulda olacaklarmış. Kahvaltı için tost hazırladım. Biraz kuru oldu. O yüzden tekrar yaptım. Yumuşak olsun diye. Ama oğlum onuda yarım yedi. Sonra giyindi. Babasını öptü. Amcasını ve babannesini de öpüp yola koyulduk. Biraz heyacanlı. Sabah saati olması nedeniyle üşüdük. Beslenme çantası hazırlamıştım. Baktım kimse getirmemiş. Genelde toplu beslenme yapıyoruz. Ama ilk gün diye ortalık karışık. Bende yanında bulunsun diye beslenme çantası hazırladım. Okul çok kalabalıktı. Bundan sonra ben bırakacağım için alışsam iyi olacak galiba.
sahur:
-1 dilim peynir
-4 zeytin
-1 tatlı kaş. reçel
-çay
-2 dilim ekmek

iftar:
- 1 kase çorba
- 4 ymk kaş. tavuklu güveç
-1 kase sütlaç
-1 kare çikolata
-1 dilim pide

4 yorum:

xxcen dedi ki...

yeni okul döneminizde hem sana hem oğluna başarılar dilerim ben öğlen götüreceğim anaokuluna
bakalım ne olacak
:)))))

Adsız dedi ki...

busecim espri olsun istemiştim ama
teşekkür ederim benide eklediğin için...
canım tuzlu kurabiye tarifini aldım,bende deniycem ama pudra şekeri çok tatlımsı yapmıyor değilmi...
vallahi busecim bravo ,sabah yürüyüşü ramazanda tebrik ediyorum seni
ben sabah gözümü açamıyorum ,sen yürüyüşe çıkmışsın....maşallah....

efsane dedi ki...

Benim kızım da anaokuluna başladı valla ben ondan heyecanlıyım size de kolay gelsin hep başarılarıyla gurur duyun inşallah...

buse dedi ki...

çok tşk ederim xxcen. Darısı başına canım.
Emine ablacım hiç öyle olur mu? Ben senide hergün okuyorum. Sevmezsem okurmuyum hiç. Anlattığım gibi telefon gelince yazamamışım. Tekrar kusura bakma olur mu? Kurabiye ye gelelim. Pudra şekeri farklı bir lezzet veriyor. Valla bir dene. Bence çok beğeneceksin. Şimdiden afiyet olsun canım.
Efsane ben oğlumu anaokulunu ilk gönderdiğimde çok problem yaşamıştım. Gitmeyeceğim diye 3 gün uğraşmıştım. Hergün bende gidiyordum. Ama dün oğlumu okula bırakınca kapıda anneciğim tşk ederim. Görüşmek üzere hoşçakal deyince eski günleri aklıma geldi de kendi kendime güldüm. Benim oğlumda büyümüş dedim. Allah cümlemize nasip etsin canım.