20 Eylül 2007

7.GÜN 56,50 :)


Evet kilomuz sayıyor yerinde bunuda şükür. Çünkü misafirimiz geldi. Bu dönenlerde 1-1,5 kilo alırım genelde. Eğer bu dönemi bu şekilde atlatırsam problem yok demektir. Cumartesi pazarda yürüyüp dengeleyebilirim.
Size sevindiğim bir haberi sizinle paylaşmak istiyorum. Oğlum geçen yıl hafta sonları yüzme kursuna gidiyordu. Sınıfça başlamışlardı. Ama kış olması nedeniyle 18 kişilik gruptan 4-5 kişi yılsonuna kadar devam edebilmiştik. Haziran ayında ise galatasaray yüzme klübündeki hocası velini çağırırmısın demiş. Eşim gitti. Merak da ettik. Hocamız oğlumun durumunu iyi görmüş olup yarışma grubuna katılması için bizden izin istiyordu. Biz beklemiyorduk böyle bir şeyi. Çünkü yarışmalara katılım yaşı 9-10 yaş. Bizimki daha 7 yaşında. Yarışmalara katılabilmesi için daha çok var yani diye düşünüyorduk. Oğluşa sorduk. İlk önce madalya alacağına dair hayaller onu büyüledi. Fakat gruba girdiğinde grubun en küçüğü olması ve arkadaşlarından uzak kalmak onu cezbetmedi. Sünnet olduktan sonra gitmek istemiyorum ben demeye başladı. Oysaki biz ne kadar çok istemiştik eşimle. Gitsin spor yapsın arkadaş grubunu geliştirsin istemiştik. Ama o istemeyince elimizden gelen bir şey yoktu.
Dün beden eğitimi dersine çıkmışlar. (Bu arada oğlumun öğretmeni yüzme hakemliği yapıyor ve eşide okulumuzda beden eğitimi öğretmeni ve il futbol federasyonun başkanı) Bütün sınıfın önünde öğretmeni oğluma pazularına göstererek "Bakın Kutay yüzme sayesinde pazuları ne kadar gelişmiş ve kutay sen bayağı uzamışsın yazın" demiş. Akşam oğlum bunları sofrada anlatıyor. Ama nasıl anlatıyor size anlatamıyorum şu anda. O gözlerindeki ışıltıyı görseniz. Ben ve eşim aynı anda " Öğretmenim ben artık yüzmeye gitmeyeceğim" deseydin dedik. Biraz kızdırmak için. "Hayır" dedi. "Babannem beni gönderecek" dedi. Yani küçük bey herşeyi hazırlamış. Eh yani ne demeli. Hocam sen nelere kadirsin. Akşam arayıp da teşekkür edeyim diyordum. O kadar işin arasında atlamışım. İlk görüşde teşekkür etmek lazım.
İşlerde ise bugünlerde yoğunlaşmaya başladı. Yılsonu nedeniyle birde firmada değişiklikler yapıyoruz. Bundan ben nasibimi alıyorum tabii. Hadi bakalım hepimize kolay gelsin.
iftar:
-1 kase çorba
-2 ymk kaşığı tavuklu güveç
-1/2 paket çikolata
-yoğurt
-üzüm
-1 avuç çıtır leblebi
-1 adet elma
-1 armut
Bugün niyetli değilim. Bakalım neler yiyeceğiz.





2 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

Busecim maşallah oğluna,Kutay a öğretmenine de aferin,biliyo işin sırrını :) güzel taktik valla :)yüzme en iyi sporlardan keşke bizde gitseydik küçükken o zaman be bööyle kilo ne de selülit derdimiz olurdu.Kilonun takılması da regl yüzünden bi bitsin gör bak nasıl incek.öpüyorum çook

xxcen dedi ki...

benim oğlumda 5 yasında bende istiyorum yüzmeye göndermeyi ama alsancağa götür getir hafta sonlarıda öğleye kadar calısıyorum bir düzen oturtamadığımdan halen ilk adımı atamadım inşallah bende yollicam oğlusu yüzmeye