21 Eylül 2007

8.GÜN 56,50 DEVAM


Yola devam. Herhangi bir değişiklik yok. Oysa ki dün de çok abarttım diyebilirim. Biraz sonra onları da yazarım.
Evde doğalgaz çalışması devam ediyor. Eve bir girdim ev resmen harp alanı olmuş. Nasıl bitecek bu kadar iş diye kara kara düşünüyorum. Gece 12-1 gibi işleri bitti elemanların. Ama her yer çizilmiş. Canım yandı. Ben daha evimi taşınalı 9 ay oldu. Mutfağımı sıfırdan döşemiştim. Tabii size göre normal gelebilir ama buralarda ilk defa doğalgaz olayı olunca her tarafta siyah borular ne iğrenç görünüyor anlatamam. Bir de evdeki temizlik işleri duvarlar silinecek, mutfak dolapları iç-dış silinecek. Buzdolabı temizlenecek. Perdeler yıkanacak. Yapılcak da yapılcak. Kim yapacak değil mi?
******Birde dün oğlum başkan yardımcısı seçilmiş. Akşam görseniz heyecandan uyuyamadı zaten. Artık ödevler ben gelmeden bitiyor. Çünkü başkan ve başkan yardımcıları sınıftaki diğer öğrencilere örnek olmalıymış." Öğretmeniniz olmadığında sınıfa siz idare edeceksiniz" demiş öğretmenleri. Bizimki bir havalarda anlatamam. Nasıl seçiliyor sizin sınıfta dedik eşimle birlikte. Sınıfta başkan olmak isteyenler tahtaya çıkıyorsunuz. Tahtaya doğru dönüyorsunuz. Sınıftaki çocuklar ismi söylenenler için parmak kaldırıyor dedi.
Eşim ve ben çok mutlu olduk.
1. si oğlumuz artık özgüvenini tam olarak kazanmış ve tahtaya çıkıp ben başkan olmak istiyorum diyebiliyor. (Biz oysaki oğlumuzun biraz utangaç ve sıkılgan bir çocuk diye düşünürdük)
2. si ise sınıfta herkes bir oy hakkı kullanabiliyormuş. Başkandan sonra en sevilen 2. öğrenci olması bizi sevindirdi. Çocuğumuz arkadaş ortamına alışmış ve kendini arkadaşlarına sevdirebilmiş. Oyunlarda oyun kurucu rolünü üstlenmeye başlamış.
Dün ise yediklerime gelince
öğle
- 5 adet köfte
- 2 dilim ekmek
- ayran
ara
- 1 pk çikolata
akşam
- çoban salata
- ciğer kavurma
- çorba
Akşam işçiler için eşim pide yaptırmış kola ile birlikte ikram ettim ama ben yemedim.

2 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

canım yediklerin çok güzel bence,pide yememene de extra puan veriyorum :) iyi yapmışsın yemeyerek.Doğalgaz mahvetmiş evini yaa Allah kolaylık versin temizlik yaparken.Bu arada oğluna da çook sevindim.Gerçekten özgüven konusunda çok doğru yolda.Arkadaşları arasında da sevilmesi çook güzel.Aferin Kutay a :) öpüyorummm

Seçil dedi ki...

Oğluşun başkan yardımcısı seçilmiş ohh ne güzel.. derslerine ağırlık vermiş olması daha güzel :))
Evin battı yani :( allah kolaylık versin..
Aferin pide yememişsin.. ama ben köfte-ekmek yedimm :( pişmanımm :((