22 Eylül 2007

9.GÜN 56,90


Dün oğluşumu okulu bıraktıktan yarım saat sonra öğretmeni aradı. Oğlununz kendini iyi hissetmiyor. Gelip alabilirmisiniz diye. Gittim. Gerçekten yüze sararmış. Eve götürdüm. Babaannemize teslim ettim geldim. Allaha şükür bugün daha iyi. Herhalde üşütmüş.
Dün akşam eve giderken ilk önce nerden başlarsam daha çabuk toparlamış olurum diye kendi kendime hesaplar yapıyordum. İlk önce kayınvalideme geçtim. Oğluşu görmek için. Gayet iyi görünüyordu. Birde sınıf arkadaşı ziyaretine gelmiş. Keyfine diyecek yoktu. Sevindim. Sonra iftarımızı açtık. Ben hadi çıkayım artık dedim. Ayaklarım inanırmısınız geri geri gidiyordu. O kadar iş beni bekliyordu. Belki hafta sonuna yaklaşmamız nedeniyle kendimi zaten yorgun hissediyorum. Kapıyı açtım. Evden mis gibi kokular geliyor. Temizlik kokusu. Sabah giderken biraz toparlamıştım ama bu kadar olamazdı. Mutfağa girdim. Her şey yerli yerinde tertemiz. Duvarlar silinmiş. Kapılar silinmiş. Yerler ise ışıl ışıl. Şaşırdım kaldım. Hemen anneme indim. Eşimle konuşmak için. Herkes de kapıda beni bekliyormuş zaten ne yapacak diye. Kayınvalidem (bu lafı sevmiyorum annem kelimesi daha hoş) dün temizlik için bir kadın almış. Ben gittikten sonra gelmiş. Onla birlikte evimi tertemiz yapmışlar. Gelinim şimdi yorgun argın gelecek birde bunlarla uğraşmasın diye. Gözlerim doldu gerçekten. Zaten annem ben ne zaman sıkışsam yanımdadır. Oğlumu o büyüttü zaten. Yani allah razı olsun her şey için.
*****Bugün 3 tur attım. Gene yürüyüş arkadaşıyla karşılaştım. İyi oluyor vakit çabuk geçiyor.
sabah:
1 bardak süt
öğle:
yarım karışık tost
akşam
2 ymk kaş.taze fasulye
1 kase çorba
yoğurt
1/2 dilim ekmek
karpuz
kahve

6 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ana buse ne iyi kayınveliden varmış kıs afferin ona Allah uzun ömürler versin gerçi benimkide iyidir ne yalan diyim

buse dedi ki...

Valla iyidir beni kayınvalidem. Allah razı olsun ondan. Herşeyimi koşturur. Seninkinin de iyi olmasını sevindim.

Adsız dedi ki...

busecim ne iyimiş kayınvaliden canım ya, yürüyüş olayı da devam sakın bırakma olurmu..Hem inan bir gün başaracaksın buna inanıyorum ben.. öptümm canım

Seçil dedi ki...

Oğluşuna geçmiş olsun busecim...

buse dedi ki...

Azimli evet kayınvalidem gerçekten çok iyidir canım. Allah razı olsun. Hep beraber başaracağız canım.

semihacım çok tşk ederim.

xxcen dedi ki...

ay ama süpriz olmuş sana bu ya düşünsene ev pırılpırıl aa ne olmuş bu eve valla sok olmuşsundur
güle güle kirlet