5 Kasım 2007

HAYAT GÜZELDİR



Bu resmi koydum ama kendime motive olsun diye koydum. Çünkü kendimi ders çalışma temposunda buldum.

Oğlum satranç da 2 galibiyetle bitirdi. Yedi gün boyunca akşamları satrança gitti. Ordan karşılaşmanın bitiminine kadar bekleniyor. Sonra ödevler falan derken yamulduk. Sonuç da fena sayılmaz yani. Hayat bilgisi sınavından ise 20 de 20 doğru yapmış. Çok mutluydu. Daha sonraki hayat bilgisi sınavından 19 da 17 yapmış. Şimdilik iyi gidiyor. Kendisine ders çalışma programı hazırladı. Onu da uyguluyor. Tabii uçu bana dokunuyor. Tv ye odasından almıştık. Onunda çok faydası oldu. Ama ben hiç bir tv programı izleyemiyorum. Ancak pazar günleri oda işim yoksa. Tv hayatımızda ne kadar çok yer kaplıyormuş meğer. Ben gelene kadar ödevlerini bitiriyor. Yemeğimizi yiyoruz. Sonra test kitaplarını saat 8 den 9.30 kadar çözüyoruz. Sonra da yarım saat kitap okuyup saat onda uyuyor. Tabii sabahları ben saat 6 da oğlum da 6.30 da kalkıyor. Birlikte ders yapmayı seviyor. Bende günlük 1,5 saatimi bu şekilde oğluma ayırıyorum. Tabii bu arada sohbet etme fırsatımız da oluyor. Hepimiz memnunuz. Babamızda sınav sonuçlarından memnun oluyor.

Hala hayat güzeldir diyebiliyorum ya ne mutlu bana. Çünkü geçen hafta bilgisayarım göçtü. Elektrik kesintilerinden dolayı içindeki kart yanmış. Bu nedenle bilgileri geri alamadım. Şimdi düşünüyorumda ne kabus gibi günler geçirmişim. Başka bir olay ise işyerimdeki odamı değiştirdim. Bir günde hallettim ama yeni yerime hala alışamadım. Bu şirkette o kadar çok yer değiştirdim ki. Alışmış olmam gerekir aslında ama maalesef.

Başka bir şeyim yok. Hayat monoton şeklinde devam ediyor. Yıl sonu geliyor. İşler artıyor. Hepimize kolay gelsin.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bravo oğluşuna :) tbr ederimm. Buse demek o yüzden gözükmüyordun ne oldu bizim pc lere sıra ile göçüyorlar :))) onlar bile dayanmıyor bu koşuşturmacaya dimi :)

Dilek35 dedi ki...

busecim oğlun çok çalışkan ve sosyal maşallah diyelim imrenerek okuyorum erkek çocukları biraz haylaz oluyor ama seninki maşallah hep böyle gider işallah bu arada kilo durumları nasıl gidiyor ramazanda baya iyiydin kal sağlıcakla

buse dedi ki...

tşk ederim azimli. İnşallah böyle devam eder. Evet ya ne kadar kötü bir şey bu göçüşler. İnan çok zorlandım. Aklıma gidenler geldikçe zaten sinir oluyorum.

Sağol dilek ablacığım. Evet bende yazdıkça oğlum ne kadar büyümüş diyorum. Kilo durumları ise aynı canım. Devam ediyorum. Her zaman ki gibi sıkı rejime.

Unknown dedi ki...

canım oğlun maşallah çok başarılı inşallah hep böyle devam eder...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Buse hep aynı şeyi söylüyorum ama maaşallah süper bipğlun var ve sende mükemmel bir annesin ikinizde çok şanslısınız vallahi,okurken imreniyorum maaşallah diyim hep böyle olun:)

Gamze dedi ki...

Ayy maşallah aman nazar değmesin oğluşuna. Hep böyle devam eder inşallah. Aylin'in dediği gibi harika bi annesin :)

Hayat gerçekten çok güzel :)

sığınak dedi ki...

busecim canım merhaba, ben döndüm ama kısa bir süreliğine , canım hayatta herşey gönlünce olsun ve hayat hep senin için gözel olsun, sağlığın yerindeyse hepsinin başı o, ama sağlığın yoksa herşey boş,sen süper bir annesin,anladığımız kadarıyla oğluşun da sana layık bir evlat ooohh daha ne olsun,öptüm

buse dedi ki...

Aylincim çok tşk ederim. İyi bir anne olabilmek için elimden geleni yapıyorum. Sonuçta başka neyimiz var ki ondan başka...

buse dedi ki...

İnşallah gamzecim. Senin hayatınında hep güzel geçmesini dilerim arkadaşım.

buse dedi ki...

Sığınak hoşgeldin canım. Sefalar getirdin. Annene merak etme eminim iyi bakılıyordur. Çünkü yaşlanınca biraz çocuklaşıyoruz. Sende mükemmel bir evlatsın. İnşallah bende senin hayırlı bir evlat olabilirim.