14 Şubat 2008

13 ŞUBAT -600

Herkesin sevgililer günü kutlu olsun.
Bir türlü resim koyamıyorum. Bir yerde hata var ama nerde hala çözemedim. Bugünlerde birde bilgisayla sürekli aram açık.
Neyse kendim için bugünlerde iyi bir şey yapıyorum. Hergün koşu bandında yürüyorum. Dün akşam 6 km. sabah ise 4 km. sabah oğlumu koyarken dışarda hava o kadar soğuktu ki. Normalde arkadaşlarla çocukları koyduktan sonra 1 saat yürüyoruz. Ama bugün hava ayrıca bir soğuktu. Bugün okula biraz geç kaldık. Kimseyi dışarda göremeyince ben de eve döndüm. Hemen makinanın tepesine çıktım. Tam 4 km yürüdüm. İyi ki bu makinayı almışım dedim. Ve çok memnunum.

Dün neler yemişim

- peynir
- simit (olmasa iyiydi)
- zeytin
-döner (gene olmadı)
- ayran

İnşallah bende bir gün düzene oturtacağım.

4 yorum:

NUR dedi ki...

buseciğim olacak inşallah. diyetin ucundan tutturuvermişsin yakında tammen eline alırsın sennn..
kolay gele..
seninde sevgilier günün kutlu olsun

Seçil dedi ki...

Yediklerinde yok ki bişiy.. benimde diyetimde döner, simit var.. telaş yapma, spor yap :) öpüldün..

Adsız dedi ki...

busecim oyuna çevir böyle 100-200 gider bişeyler hiç acele etme sen:))

buse dedi ki...

Nur imşallah dediğin gibi olur canım.

Semihacım bak buna sevindim. Bazen vicdan azabı çekiyorum. Acaba çok mu yedim diye...Ama spor olmadan olmuyor bunu çok iyi anladım.

Nağişim bu arada tebrikler canım. Allah sağ selamet kucağına verir inşallah. Evet oyun oynamak en iyisi galiba.